Enige tijd geleden hadden we een probleem met de harddisk opnamefunctie. Bij contact met de klantenservice kreeg ik de keuze: wachten op de nieuwe opnamefunctie in de cloud of reset en herstellen opnamefunctie op harddisk. Ik heb toen gekozen voor herstellen en we konden weer opnemen. Het is inmiddels een half jaar verder en ik ben blij dat ik niet heb gewacht op overgang naar cloudfunctie, want dat is nog steeds niet gebeurd. Wanneer kunnen wij overgezet worden ? Op de pc krijg ik als ik wil opnemen de melding “ je hebt geen abonnement op de opnamefunctie” .
Hallo
Je kan overgaan naar het “nieuwe”tv platform als je een Huawei- of Zyxel modem hebt. Ook zal je de oude hd recorder om moeten laten ruilen voor een nieuwe tv box. Zorg dat je klant nummer in je profiel staat, dan kan een moderator gelijk actie ondernemen als hij dit bericht oppakt. De moderators pakken de berichten op in volgorde van binnenkomst.
Hallo
Ik weet niet zeker of zij het ook kunnen regelen, probeer het via de klantenservice, telefonisch te bereiken op 0800 0092.
Als het via hen gelukt is, wil je het hier dan even melden?
edit: heeft zelfde vraag ook in dit topic: interactieve tv naar t-mobile tv
Hoi
Dat kan zeker voor je geregeld worden! Zoals
@Cal Perfect ! Heb inmiddels al een melding dat de apparatuur aangevraagd is.
@Cal Apparatuur is al binnen en aangesloten !
Hallo
Dat is nog eens snelle service. . Dat heeft
Super
Thanks
@Cal Superservice ! Thx !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.