Skip to main content

Goedemorgen, 

 

Ik heb zojuist met iemand (de namen van de betreffende personen heb ik genoteerd, maar zal ik in dit bericht niet vermelden) van Odido gesproken (derde persoon deze week) over mijn tv-abonnement bij Odido. Maandag om 19.49 uur gebeld met een dame van Odido. Zij kon niets in het systeem zien dat ik op 11 oktober om 15:54 met een collega (aardige jongeman) had gesproken over het nieuwe tv-abonnement. Internet-en mobiel abonnement had ik reeds. Deze persoon zou mij 1 november nog terugbellen om alles in orde te maken. Ik had niets meer vernomen en daarom heb ik maandag 6 november om 19:49 uur zelf contact opgenomen. Deze dame was erg aardig en regelde voor mij dat het abonnement voor 11 november in zou gaan. Ik moest een kastje erbij huren aangezien de tv ouder is dan 2018.  Dat kastje zou opgestuurd worden en dat duurde 3 tot 4 dagen. Ik had niets vernomen op woensdag en heb donderdag om 13:10 uur weer gebeld. Dat was ook aardige medewerker en hij zag dat er iets was blijven “hangen” waardoor de opdracht niet was doorgezet. Hij ging het meteen regelen en diezelfde dag zou het kastje het magazijn verlaten om via DHL bij ons worden bezorgd. Gisteren niets ontvangen en vanochtend 11 november om 9:05 uur met de klantenservice gebeld. Ik kreeg een jongeman aan de lijn en hij zei dat ik te laat was geweest om het abonnement af te sluiten en dat het dus mijn fout was dat ik nu geen tv kan kijken. Hij zag dat het kastje gisteren bij Odido was verzonden. Ik heb nog steeds geen bericht van DHL inzake een pakketje. Toen zei ik dat ik ook geen bevestiging had gekregen. Mij is nooit naar een mailadres gevraagd, wel naar mijn postcode, laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en mijn geboortedatum. Ik wist niet dat mijn oude tele2 adres nog in jullie systeem stond (mijn gegevens voor mijn mobile abonnement zijn wel allemaal juist!!) Tele2 is toch overgenomen door T-Mobile (Odido). Als jullie een mail sturen en deze komt niet aan, kunnen jullie wel alles via de post versturen of telefonisch contact opnemen dat het niet juist is. Ik moet dan toch met 1 klantnummer met de juiste gegevens in het hele systeem van Odido staan. 

Deze jongeman vond ik bijzonder onvriendelijk en bleef erbij dat het mijn fouten waren. 
 

Ik hoop dat Odido met een oplossing komt voor de dagen die wij nu geen tv kunnen kijken. 
 

Ik hoop spoedig op een reactie van Odido. 


 

Goedemiddag @Pbla, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Zoals ik het nu begrepen heb, wacht jij nog op de TV Box en zijn er wisselende antwoorden gegeven vanuit Odido. Sorry voor de eventuele verwarring en miscommunicatie van onze kant, dat is natuurlijk niet heel netjes. Wanneer jij een inactief Tele2 mailadres opgeeft, blijft dat zo in ons systeem staan totdat het gewijzigd wordt. Ik begrijp wat je bedoelt en ben het ermee eens dat we het dan niet enkel per e-mail moeten versturen, maar dat is een geautomatiseerd proces met een no reply adres dus we kunnen niet zien dat een adres inactief is. 

Ik vind het overigens wel zeer kwalijk dat jij door ons aangewezen wordt als degene die de fout maakt, dat klopt van geen kanten - sorry daarvoor! De bestelling blijft vasthangen in het systeem, ik kan dat nu jammer genoeg ook niet doorzetten of opnieuw bestellen omdat het zondag is. Kun je morgen nog eens een berichtje sturen, mocht de situatie onveranderd blijven? 

We gaan dit herstellen en indien nodig bestellen we gewoon een nieuw exemplaar met spoed!


Beste Jason, 

 

Dank je voor jouw reactie. Ik vind het zeer vervelend dat het nu voor de 2de keer blijft “hangen” en wij dus vanaf gisteren geen tv kunnen kijken. De betreffende collega zou mij gisteren de brief mailen naar mijn juiste adres en deze brief heb ik ook niet ontvangen. Ik vind dit echt geen goede reclame voor Odido. Jij moet het apparaat morgen opnieuw versturen, begrijp ik uit jouw verhaal. Wanneer ontvangen wij de receiver?? Wij zitten zo nog langer zonder tv!! Ik hoop op een goede oplossing!! 


Hoi @Pbla, nogmaals onze excuses voor de verwarring, het liefst zag ik je nu al volop genieten van de TV Box! Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk een TV Box jouw kant op te krijgen. Jason heeft hier de nodige stappen voor gezet en je zal binnenkort van ons een email krijgen met daarin een DHL Track & Trace code. Zo doen wij er alles aan om je snel van TV te kunnen laten genieten.

Wij gaan hier voor je achteraan, wij verwachten je snel te verblijden met een TV Box! 


Ik heb nog geen bericht ontvangen dat de tv box is verzonden. Ik hoop snel bericht te ontvangen. Wij kunnen nu geen tv kijken. 


Hoi @Pbla, goed nieuws! 😊 Je TV Box wordt vandaag tussen 12:40 en 16:40 uur bezorgd. Je zult weer snel kunnen genieten van TV! Groetjes, Ishana


Reageer