over opgenomen tv programma's

  • 22 May 2024
  • 18 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 1

Hoe kun je de volledige tekst lezen waar het opgenomen programma over gaat? Wij krijgen maar een klein stukje hiervan te zien. 

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @GHooijmans, dat is een goede vraag.

Zou je hier toevallig een foto van kunnen maken? Dan krijg ik een beter beeld bij wat je precies bedoeld. Ik heb toevallig geen opnames hier staan om dit zelf te onderzoeken. Toch ben ik benieuwd of dit mogelijk is of niet. Ik zie de foto graag tegemoet! 

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GHooijmans, dat is een goede vraag.

Zou je hier toevallig een foto van kunnen maken? Dan krijg ik een beter beeld bij wat je precies bedoeld. Ik heb toevallig geen opnames hier staan om dit zelf te onderzoeken. Toch ben ik benieuwd of dit mogelijk is of niet. Ik zie de foto graag tegemoet! 

Reputatie 1

Zie 1 foto 

Reputatie 1

Hierbij de 2e foto.   Achter die puntjes staan altijd nog een aantal regels.   Gewoon in de gids is de tekst wel goed leesbaar.

Reputatie 1

Staan de foto's er wel bij?

Reputatie 1

@Tommie van Odido , zie je de foto's?

Reputatie 7
Badge +14

Nee, de foto's zijn op het forum niet zichtbaar. Klik als je een post maakt op dit icon om de foto te uploaden.

 

Reputatie 1

Nog een keer @Tommie van Odido , dit is wat je ziet als je bij het opgenomen programma kijkt.

 

Reputatie 7
Badge +3

@GHooijmans Dank je wel voor het sturen van de foto! 

Klopt het dat je gebruik maakt van de  Odido Smart TV app? Zo ja, wil je mij vertellen om welk type/model dit gaat? Ik ga het morgen gelijk voor navragen! 

Reputatie 1

Wij maken gebruik van zo'n klein zwart kastje,  genaamd Amino,  komt u hier verder mee @Teresa van Odido 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @GHooijmans, handig dat je dit toe kon lichten, dankjewel! Op welke serie gaat het precies? Weet je of de hele tekst er wél stond in de originele omschrijving toen het programma live was?

Ik ben uitgebreid gaan zoeken op de nieuwe Mediabox, alleen kon hier hier niet een omschrijving bij een programma vinden met puntjes. Ik vraag mij af of de Mediabox meer tekst laat zien dan de Amino Aria, maar ik wil ook graag je Amino Aria omwisselen voor een nieuwe Mediabox. Als je de nieuwe Mediabox graag tegemoet ziet, zorg ik ervoor dat er snel eentje voor je besteld wordt.

Ik ben benieuwd, geef gerust aan om welke zenders het gaat en of je een nieuw model Mediabox wil ontvangen!

Reputatie 1

Goedeavond,  het gaat eigenlijk om alle opgenomen programma's.   Als je live televisie kijkt en je gaat naar de gids,  je kiest een programma wat later die avond, en drukt op okay, dan zie je links in het scherm alle tekst staan.  Je kunt dan met pijltje omhoog naar de tekst, en dan komt er een blauwe rand om de tekst, die gaat dan ook langzaam lopen, zodat je de hele tekst kunt lezen.     Echter met opnames, en je kiest een opname die je wilt zien,  zie je rechts de tekst, meestal onvolledig,  maar hier kun je niet bijkomen met de pijltjes toetsen,  komt dus ook geen blauwe rand om,  zodat de tekst gaat schollen.   Het probleem zit dus echt alleen bij de opgenomen programma's.  @Cal van Odido 

Reputatie 1

Schollen is scrollen @Cal van Odido 

Reputatie 7
Badge +3

@GHooijmans Dank je wel voor jouw duidelijke terugkoppeling, ik begrijp wat je bedoelt. 

Ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf niet weet hoe je de volledige beschrijving kan lezen, als je in de opnamen omgeving zit. Ik heb dit gelijk nagevraagd bij mijn collega’s die hier meer over weten. Zodra ik een antwoord heb, laat ik het meteen aan je weten in dit topic! 

Reputatie 1

@Teresa van Odido alvast bedankt,  ik hoop dat ze wat kunnen vinden. 

Reputatie 7
Badge +3

@GHooijmans Ik heb nog geen reactie ontvangen. Ik verwacht morgen meer te weten. Zodra ik iets hoor, laat ik het je meteen weten! 

Reputatie 7
Badge +3

@GHooijmans Daar ben ik weer! 

Ik heb van mijn collega begrepen dat er momenteel aan een nieuwe UI versie wordt gewerkt. Waarschijnlijk zal dit in deze versie wel mogelijk worden. 

Voor nu is er geen mogelijkheid om de rest van de beschrijving te kunnen lezen. 

Reputatie 1

@Teresa van Odido , wil je dan laten weten als dit live komt.  B.v.d   Groetjes  Gerard

 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @GHooijmans, dit zullen we zeker laten weten! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Reageer