Beste medewerker, mijn naam is Ersin POLAT. Ik heb internet + tv pakket bij jullie gekocht. Een maand geleden kreeg ik een modem toegestuurd per koerier en ongeveer twee weken later kwam de technische dienst voor de installatie en zetten ze mijn internet op, zij het laat. Aangezien het apparaat dat u het door mij gekochte tv-pakket hebt gestuurd echter niet ondersteunde, hebben ze het niet geïnstalleerd en is mijn factuur op 22 mei door u geactiveerd. Alstublieft en ik verzoek om de modem die het tv-pakket ondersteunt zo snel mogelijk op te sturen en ik verzoek om deze zo snel mogelijk door de technische dienst in elkaar te zetten. Ik heb veel e-mails gestuurd om deze tekortkoming goed te maken, maar het mocht niet baten. Laat alstublieft iemand die zijn werk serieus doet, zien wat ik schrijf en u zult deze tekortkoming zo snel mogelijk aanvullen. Dank u, ik wacht op uw dringende antwoord. Prettige avond verder.
Over een onvolledige bestelling
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.