Beste medewerker, mijn naam is Ersin POLAT. Ik heb internet + tv pakket bij jullie gekocht. Een maand geleden kreeg ik een modem toegestuurd per koerier en ongeveer twee weken later kwam de technische dienst voor de installatie en zetten ze mijn internet op, zij het laat. Aangezien het apparaat dat u het door mij gekochte tv-pakket hebt gestuurd echter niet ondersteunde, hebben ze het niet geïnstalleerd en is mijn factuur op 22 mei door u geactiveerd. Alstublieft en ik verzoek om de modem die het tv-pakket ondersteunt zo snel mogelijk op te sturen en ik verzoek om deze zo snel mogelijk door de technische dienst in elkaar te zetten. Ik heb veel e-mails gestuurd om deze tekortkoming goed te maken, maar het mocht niet baten. Laat alstublieft iemand die zijn werk serieus doet, zien wat ik schrijf en u zult deze tekortkoming zo snel mogelijk aanvullen. Dank u, ik wacht op uw dringende antwoord. Prettige avond verder.
Hallo
Welke router heb je ontvangen, is dat de Zyxel-T54? Dit is de nieuwste router van T-Mobile.
Werkt het internet wel?
Het tv kastje (Amino?) zou zonder problemen moeten werken. Zie je een zwart scherm wanneer de tv aan staat of wat is er precies aan de hand?
mijn modem is zyxel-T54.de technische dienst die naar het huis kwam zei echter dat hij de tv niet kon installeren omdat de tv-box niet naar mij was verzonden en vertrok. Ik heb geen tv-box. En ik heb veel e-mails geschreven voor deze tekortkoming. niemand heeft mij geholpen. Los deze tekortkoming spoedig op. Je hebt me gefactureerd voor de niet-tv-vogel.
Ah ok maar voor in de tussentijd kan je wel tv kijken via de T-Mobile TV app of TV Anywhere app
Wordt mijn tv-box naar mij verzonden of niet? Komt de technische dienst het na de put installeren? Vertel me iets duidelijks zodat ik kan overwegen om te annuleren of niet. meneer het is niet leuk. Ik heb het over de tv-box die dat niet is, noem me maar iets anders. alsjeblieft en los dit probleem op
Hoi
mijn beste vriend, ik heb internet plus tv-pakket van je gekocht. Hoe kan ik het gebruiken zonder een tv-box? denk je dat dit zinvol is?
uw technische dienst dat ik met u moet praten. verklaard dat het pakket door jouw schuld incompleet was. het is nu gebeurd. alsjeblieft en los deze situatie alsjeblieft op
Hoi
oké ik keur het goed
Prima, je regelt dat dus zelf even de tvbox uitbreiding in 1 minuut via my-tmobile. Heb je dat gedaan? Dan zal begin volgende week die box worden opgestuurd..
je doet er echt alles aan om het je moeilijk te maken. Denk alsjeblieft niet dat je helpt.
Prima
Hoi
Daarom wens ik je alvast heel veel plezier toe met de TV Box!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.