Skip to main content

Sinds een paar weken ben ik overgestapt op Odido en heb daarbij twee TV boxen afgenomen. 

Bij het installeren van de boxen bleek echter dat ze in mijn situatie niet functioneren zoals verwacht. 

Mijn televisies zijn aan de wand bevestigd en alle randapparatuur – inclusief TV Boxen – bevinden zich aan de andere kant van de muur. Blijkbaar beschikken de oude tv boxen niet over een Bluetooth afstandsbediening en ook een vrij standaard functie als CEC is niet beschikbaar.

De monteur wist er bij het installeren helaas ook geen oplossing op, dus op dit moment kan ik alleen gebruikmaken van de TV Boxen als ik de kamer uitloop, en de afstandsbediening de andere kamer in richt. Dat is natuurlijk geen doen, en ik was dan ook behoorlijk teleurgesteld.

Nu zag ik dat de nieuwe Mediabox wél beschikt over een Bluetooth afstandsbediening. Een omwisseling van de beide TV Boxen naar de nieuwe Mediabox zou mijn problemen dus in één klap oplossen. 

Ik zou hiermee enorm geholpen zijn. Hopelijk kan iemand me hierbij helpen. Wellicht @Tommie van Odido?

Hi @kimvanderploeg, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Op dit moment zitten we met een beperkte voorraad waardoor we niet alle klanten kunnen omwisselen. Volgende week hebben we een beter overzicht van de voorraad en wellicht is het dan mogelijk om de Tv box om te ruilen. Zou je volgende week opnieuw aan de bel willen trekken? 


Hi @kimvanderploeg, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Op dit moment zitten we met een beperkte voorraad waardoor we niet alle klanten kunnen omwisselen. Volgende week hebben we een beter overzicht van de voorraad en wellicht is het dan mogelijk om de Tv box om te ruilen. Zou je volgende week opnieuw aan de bel willen trekken? 

 

Hi @Tommie van Odido, bedankt voor je bericht.

Losstaande van de voorraad vind ik  het vooral vervelend dat ik niet op een normale manier tv kan kijken. Is er misschien een manier waarop ik alvast één van de boxen kan omruilen, zodat ik in ieder geval op één tv kan kijken?

 


Hoi @kimvanderploeg, dit willen we super graag voor je in orde maken als dit mogelijk is! Stuur je ons volgende week een reactie, dan hebben we een beter inzicht. Groetjes, Ishana


Hi @kimvanderploeg, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Op dit moment zitten we met een beperkte voorraad waardoor we niet alle klanten kunnen omwisselen. Volgende week hebben we een beter overzicht van de voorraad en wellicht is het dan mogelijk om de Tv box om te ruilen. Zou je volgende week opnieuw aan de bel willen trekken? 

De nieuwe week is inmiddels begonnen, en ik zie op het forum dat veel mensen hun boxen wel omgeruild krijgen. Dus ik hoop dat jullie nu wel iets voor me kunnen betekenen.


Hi @kimvanderploeg, dat kan ik zeker. Ik heb beide TV Boxen voor de Mediabox omgeruild! Je ontvangt hier zo direct een bericht over. 


Zojuist contact gehad met service desk er worden 2 tv-boxen verwijderd uit abo en dan moet ik straks als deze verwijderd zijn nog maar een keer bellen zodat de 2 mediaboxen toegevoegd kunnen worden want dat kon niet in een keer afgerond worden.  Ook ben ik om akkoord gevraagd om de korting op de tv-box a 2,50 per product op te geven. Heb een beetje dual gevoel hierbij maar frustraties in huis zijn nu mogelijk van de baan.

Morgen of zo nog maar een keer bellen en opdracht nogmaals opgeven als oude  box uit order is verdwenen.


Reageer