Sinds een paar weken ben ik overgestapt op Odido en heb daarbij twee TV boxen afgenomen.
Bij het installeren van de boxen bleek echter dat ze in mijn situatie niet functioneren zoals verwacht.
Mijn televisies zijn aan de wand bevestigd en alle randapparatuur – inclusief TV Boxen – bevinden zich aan de andere kant van de muur. Blijkbaar beschikken de oude tv boxen niet over een Bluetooth afstandsbediening en ook een vrij standaard functie als CEC is niet beschikbaar.
De monteur wist er bij het installeren helaas ook geen oplossing op, dus op dit moment kan ik alleen gebruikmaken van de TV Boxen als ik de kamer uitloop, en de afstandsbediening de andere kamer in richt. Dat is natuurlijk geen doen, en ik was dan ook behoorlijk teleurgesteld.
Nu zag ik dat de nieuwe Mediabox wél beschikt over een Bluetooth afstandsbediening. Een omwisseling van de beide TV Boxen naar de nieuwe Mediabox zou mijn problemen dus in één klap oplossen.
Ik zou hiermee enorm geholpen zijn. Hopelijk kan iemand me hierbij helpen. Wellicht