Skip to main content

Goedemorgen,

Graag zou ik mijn oude TV Box willen omruilen voor de nieuwe Media box.
Ik had begrepen dat ik dat via deze manier kon doen, klopt dat?
Hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet.

Hoi @R00s, welkom op onze Community!

Dat kan zeker via deze manier. Ik heb je meteen een Mediabox opgestuurd. Deze zal spoedig arriveren. Zodra de zending onderweg is kun je hem volgen via Mijn Odido. Ik wens je alvast veel kijkplezier!


Hallo,

Ik zou een mediabox van Odido krijgen omdat onze oude tv box dadelijk uitgeschakeld wordt en we beter ingesteld zijn op de nabije toekomst .

Prima! Besteld (1 oktober) en bevestigd (2 oktober), maar na ruim een week nog niets ontvangen.

Kan zijn dat er iets mis is gegaan.

(De oude tvbox wordt binnenkort op non-actief gesteld, en wij dolgraag tv willen blijven kijken en internetten, graag die mediabox!)

Mijn vraag is nu, zoals ik het goed begrijp kan ik ook via Community deze bestellen, maar zonder dat bestellingen elkaar kruisen, zodat we dadelijk met twee mediaboxen zitten.

Bedankt voor je antwoord 👍!

Met vriendelijke groet.

Joop van der Haven


Hi @Joop van der Haven, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de bestelling van de nieuwe Mediabox de eerste keer niet helemaal goed doorgekomen is, mijn excuses hiervoor! Ik heb daarom direct een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd en deze wordt zo snel mogelijk naar je toe gestuurd. Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat. De oude TV Box hoef je niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt! 


Reageer