Beantwoord

Oude TV box omruilen voor nieuwe Mediabox

  • 12 December 2023
  • 118 reacties
  • 2069 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 13 December 2023, 10:17

Bekijk origineel

118 reacties

Ik heb mijn huidige tvbox opgezegd en teruggestuurd op 14 mei. Ik zou graag de nieuwe Mediabox willen ontvangen. Ik hoopte dat ik deze via de website kon aanvragen, maar dat gaat niet. Graag ontvang ik de nieuwe mediabox 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @emoe52, ik begrijp volledig dat je staat te popelen om je bestelling te ontvangen! Ik was blij om te zien dat je kort na het plaatsen van je bericht de Track & Trace code van DHL hebt ontvangen. De nieuwe Mediabox wordt snel geleverd, ik weet zeker dat de Mediabox je goed zal bevallen! 😎

 

Hi @Dennis2180, ook jou gun ik van harte het plezier van een Mediabox! In je dossier zag ik dat een collega van mij al de Mediabox heeft omgeruild, tof dat je dit al hebt kunnen regelen. Ik wens je alvast veel plezier toe met de Mediabox! 😃

 

Hey @SaskiavE, dat komt voor de bakker! Ik heb meteen een bestelling voor je geplaatst en we gaan hier met z'n allen aan de slag om je Mediabox mooi in te pakken. Zodra we de Mediabox op de post hebben gedaan ben jij de eerste die het hoort! 😉

Hallo,

kan ik ook mijn TV box omwisselen voor een mediabox?

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @LouisMB, zeker! Ik heb meteen een nieuwe Mediabox verstuurd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Beste,

 

@Ishana van Odido Zijn er extra (maandelijkse) kosten bij het omschakelen van de tv box naar mediabox?

Reputatie 7
Badge +9

@Timve Geen zorgen, je betaalt niks extra’s voor het omwisselen! 😁

Hey Demi,

 

Super, @Demi van Odido is het mogelijk om voor ons ook de ruil aan te vragen?

Reputatie 7
Badge +9

@Timve Dit is zeker mogelijk en heb ik ook direct voor je geregeld! Je ontvangt hier zo ook nog een bevestiging van per e-mail. Veel kijkplezier alvast! 😁

@Demi van Odido  super, dankjewel! 

Hallo,

Graag zou ik ook de oude TV box omruilen voor de mediabox voordat mijn vrouw de afstandsbediening door de tv gooit…….

Mvg

Ronald Raijmakers

Reputatie 5
Badge +5

Hi @R Raijmakers, ik wil graag voorkomen dat er straks een gat ter grootte van een afstandsbediening in je tv zit! Ik heb daarom direct de nieuwe Mediabox naar je toe gestuurd. Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer deze bezorgd gaat worden. De oude TV Box hoef je niet terug te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 

Hi @R Raijmakers, ik wil graag voorkomen dat er straks een gat ter grootte van een afstandsbediening in je tv zit! Ik heb daarom direct de nieuwe Mediabox naar je toe gestuurd. Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer deze bezorgd gaat worden. De oude TV Box hoef je niet terug te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 

Mede namens mijn vrouw, van harte bedankt.

Godenavond, graag zou ik mijn oude T-Mobile TV-box willen omruilen voor een Odido Mediabox.

Reputatie 7
Badge +4

Komt voor de bakker @Damado! Ik heb direct een Mediabox voor je besteld en zodra de Mediabox onderweg is ontvang je van ons een DHL Track & Trace link. Omdat we momenteel door de voorraad heen zijn kan het een aantal extra dagen duren voordat we de Mediabox naar je toe kunnen sturen. We zullen haast zetten achter je pakket zodra de Mediaboxen weer op voorraad zijn en ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😄

Hoi Team Odido, hoop dat dit topic nog gelezen wordt. Ik zou graag ook mijn huidige (oude) tv box willen omruilen voor een nieuwe Mediabox. Mag ik ook op de lijst? 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jcjay, welkom op onze Community!

Dat kan zeker. Ik heb de TV Box omgeruild voor de Mediabox. Je ontvangt hier spoedig een bericht over en zodra de Mediabox is verzonden kun jij de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier. 

Komt voor de bakker @Damado! Ik heb direct een Mediabox voor je besteld en zodra de Mediabox onderweg is ontvang je van ons een DHL Track & Trace link. Omdat we momenteel door de voorraad heen zijn kan het een aantal extra dagen duren voordat we de Mediabox naar je toe kunnen sturen. We zullen haast zetten achter je pakket zodra de Mediaboxen weer op voorraad zijn en ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😄

Goedemiddag,

 

Is er al enig zicht op wanneer de Mediaboxen weer voorradig zullen zijn ?

Reputatie 7
Badge +9

We hebben de verzendorder vanmiddag doorgezet @Damado. Als het goed is krijg je hem binnen een paar dagen binnen! 

Reageer