Skip to main content

Hallo,

Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!

Hoi @Karlok, ik heb meteen een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd! Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Beste odido,

Ik zou graag mijn mediabox omruilen voor het type dat op Android tv draait. Dan kan ik één afstandsbediening wegdoen van de drie. 

Mvg,

Jules

Hoi @Kharingvliet, ik wil het super graag voor je in orde maken! Dit is onze nieuwe Mediabox: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community. Ik zie dat het geen verschil in abonnementskosten zal maken voor jou. Ga je hiermee akkoord? Dan zet ik het in gang! Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido Yes heel erg graag! Super bedankt!

Beste odido,

Ik zou graag mijn mediabox omruilen voor het type dat op Android tv draait. 

Mvg,

Brian

Hey @Brian Amesz, welkom op onze Communtiy!

Dat kan zeker. Ik heb je meteen een Mediabox opgestuurd, je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra de Mediabox onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier. 

Hallo, ik zou graag mijn box omruilen voor de mediabox omdat ik ziggo sport free wil kunnen kijken. Mijn nieuwe Philips TV ondersteunt de Ziggo app niet (geen android). Kunnen jullie dit in gang zetten? Bij voorbaat dank. Mvg

@BEAK Super leuk om te lezen hebt in onze Mediabox, uiteraard regel ik dit graag voor je!
Ik zie dat je gebruik maakt van twee TV Boxen. Heb ik jouw akkoord om ze allebei om te ruilen? 

Laat je het mij weten? Dan kan je binnenkort heerlijk genieten van Ziggo Sport free op onze nieuwe Mediabox! 😀

Beste odido,

Ik zou graag mijn mediabox omruilen voor het type dat op Android tv draait. 

Mvg, Jan

Graag zou ik mijn Amino tv kastje willen omruilen voor een Mediabox. Is dit mogelijk?

Met vriendelijke groet 

Michel 

Hi @jan.amesz & @Michel 73, welkom op onze Community!

Dat kan zeker, ik heb dit meteen voor jullie in gang gezet. De Mediabox zal spoedig arriveren en zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido! Alvast veel kijkplezier. 

Hi @jan.amesz & @Michel 73, welkom op onze Community!

Dat kan zeker, ik heb dit meteen voor jullie in gang gezet. De Mediabox zal spoedig arriveren en zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido! Alvast veel kijkplezier. 

Beste @Tommie van Odido

Ik zou ook graag mijn TV-Box willen omruilen voor een Mediabox. Is dit mogelijk?

Groet,

Tracer60

Hi @Tracer60, dat is zeker mogelijk! Ik heb de huidige TV Box gelijk voor je omgewisseld voor de Mediabox. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. De oude TV Box hoef je niet meer retour te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen! 

Hi Odido,

Graag wil ik mijn oude mediabox omruilen voor een nieuwe.

Mvg,

Karim

Hoi @GameTube, ik heb meteen een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd! Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Reageer