Hallo,
Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!
Hallo,
Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!
De e-mail ontvang je waarschijnlijk vandaag of uiterlijk morgen. Deze e-mail wordt later verstuurd, omdat ook het verzendpakket voor het modem moet worden aangemaakt.
Mocht je toch niks ontvangen binnen het genoemde termijn, laat je het mij dan weten? Ik ga er dan gelijk voor je achteraan!
De e-mail ontvang je waarschijnlijk vandaag of uiterlijk morgen. Deze e-mail wordt later verstuurd, omdat ook het verzendpakket voor het modem moet worden aangemaakt.
Mocht je toch niks ontvangen binnen het genoemde termijn, laat je het mij dan weten? Ik ga er dan gelijk voor je achteraan!
Hallo Teresa
ik heb nog geen bericht ontvangen van Guidion. Ik heb al wel een mediabox aangesloten en werkt goed.
Groetjes Albert
Hi
Hallo Odido.
Zojuist de info over de Android gebaseerde mediabox gelezen. Interessant. Kunt u mij als vervanging van de oude decoders 2 nieuwe toesturen. Bij voorbaat dank.
Han
Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om de oude TV Boxen terug te sturen. Veel kijkplezier alvast!
Ook zou gebruik willen maken van het omruilen van mijn tv-box voor de nieuwe mediabox
Gr.
Hallo,
Goedenavond,
Ook ik zou graag mij huidige TV-box willen omruilen voor de mediabox. Kan dit geregeld worden middels een post in deze community?
Alvast bedankt.
Goedenavond,
Mijn oude tv-box hapert ook nogal eens, kan ik deze ook omruilen voor een nieuwe mediabox.
Alvast bedankt, Olaf.
Hi
Ik wil jullie allemaal alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox!
Kan ik mijn oude decoer omruilen voor een nieuwe mediabox?
Dank.
Paul1
Hi
Hallo,
Ik wil ook graag mijn TV Box omwisselen voor een mediabox
Hoi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit kan ik voor je regelen. Ik heb je TV Box omgeruild voor de Mediabox, zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Je huidige TV Box willen we wel weer terug, je ontvangt een e-mail met een QR-code om hem te retourneren. Alvast veel kijkplezier!
Hoi
Ook ik wil graag mijn TV Box omwisselen voor een mediabox
Hoi
Ik wens je alvast veel plezier toe met de Mediabox!
Hallo Odido,
Ik zou ook graag de 2 tv boxen om willen ruilen voor 2 mediaboxen. Kan dat geregeld worden?
Bij voorbaat dank!
Hoi
Hallo Cal,
Bedankt. Ik kijk er naar uit.
Hoi
Ook ik wil graag mijn TV Box omwisselen voor een mediabox
Hoi
Hoi
vraag: hoe snel krijg je de mail voor de levering? heb op dit moment alleen de mail dat de bestelling goedgekeurd is.
groetjes emoe52
Hi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb je twee nieuwe Mediaboxen opgestuurd. Je ontvangt hier zo dadelijk een bericht over en zodra ze veronden zijn kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier.
He als je dan toch bezig bent.
Zou je deze dan voor mij ook kunnen regelen
Groet Dennis
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.