Hallo,
Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!
Hallo,
Graag zouden wij onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!
Hi
Hi, ik zou ook graag mijn tv kastje wille. Omruilen voor de nieuwe mediabox
Ik hoor graag of dit kan
Grt
Martijn
Kan ik mijn amino tv box omruilen tegen de nieuwe android tv box
Mijn abbo is 4 maanden geleden aangevraagd en sinds kort in gegaan.
Destijds zat de amino tv box in het installatie pakket, kan deze omgeruild worden tegen de nwe android tv box?
Graag hoor ik of dit mogelijk is.
Mvg Jan
Goedenavond,
Ik heb nu 2 Amino boxen in mijn pakket zitten.
Zou graag de nieuwe mediaboxen ontvangen.
Veranderd er nog iets aan het abonnement in mijn geval?
Met vriendelijke groet,
Bjorn.
Hi
Hi
Top dank je wel
Goedemorgen Odido, ook ik zou graag mijn Amino TV Box omruilen voor de nieuwe MediaBox. Ik had uit de post van PiererP begrepen dat dit geen consequenties heeft voor bestaande kortingen.
Bij voorbaat dank!
Welkom op onze Community
Beste Odido,
Wij maken nog gebruik van de oude TV Box. kunnen jullie deze omruilen voor het nieuwere type?
Alvast bedankt
Hi
Beste Tommie,
Ik zou graag de oude TV box willen omruilen voor een mediabox. Kunt u dat voor mij ook regelen?
Bij voorbaat hartelijk dank!
Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met instructies om de oude apparatuur naar ons terug te sturen. Ik wens je alvast veel kijkplezier!
Hallo ik heb drie oude entone kamai 510B modem waarvan ik dagelijks de modem moet resetten/rebooten om de werking te stabiliseren. Ze vallen regelmatig spontaan uit. Kan ik deze inruilen voor nieuwe betere types ? Tevens heb ik nog een oude draytek vigor2132fvn modem in de meterkast al vanaf de Vodafone periode waarvan de wifi ook heel beperkt is. Zou ik hier ook een betere type voor kunnen krijgen ?
Mvg,
Albert Venerma
Hi
Hoi team Odido, ik heb een tv-box van T-Mobile die zo oud is dat ik denk dat jullie er heel hard om moeten lachen. Hij geeft nog net geen zwart-wit beeld. Deze wil ik graag omruilen voor een mediabox van deze tijd. Hoe regel ik dat?
Ik ben gelijk in het systeem gedoken om dit in orde te maken, maar ik krijg een foutmelding, omdat je net hebt verlengd. Ik vind het super om te zien dat je nog langer bij ons blijft!
Zodra de verleng order is doorgelopen, kan ik gelijk de nieuwe Mediabox aanvragen. Ik ga hier gelijk bij mijn collega’s achteraan en geef je een update zodra alles geregeld is.
Ik ben gelijk in het systeem gedoken om dit in orde te maken, maar ik krijg een foutmelding, omdat je net hebt verlengd. Ik vind het super om te zien dat je nog langer bij ons blijft!
Zodra de verleng order is doorgelopen, kan ik gelijk de nieuwe Mediabox aanvragen. Ik ga hier gelijk bij mijn collega’s achteraan en geef je een update zodra alles geregeld is.
Superfijn. Als je nog iets van me nodig hebt, laat je dat weten?
Hallo Odido team,
In zit eens te kijken naar jullie huidige aanbod, en kwam zo gaandeweg op de nieuwe Mediabox en dit topic. Omdat onze "oude" Amino TV box die we van jullie hebben gekregen helaas niet altijd even stabiel is (loopt regelmatig vast bij terugkijken en heeft dan een harde reset nodig), zou ik willen vragen of ook ik in aanmerking zou komen voor een omwisseling.
Alvast hartelijk dank voor jullie reactie!
Hi
Dat is zeker mogelijk en heb ik meteen voor je in gang gezet. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra de Mediabox opgestuurd is kun je de zending volgen in Mijn Odido!
Hallo,
Ik zou graag mijn oude (zeer verouderde: er staat zelfs nog Vodafone op, haha) tv-box omruilen voor de nieuwe mediabox.
Groet
Arriianne
Hoi
Ik wens je alvast veel plezier toe met de nieuwe Mediabox, ik weet zeker dat je ervan zal genieten!
Hi
Hallo Nora,
ik heb de nieuwe mediaboxen ontvangen. Moet Guidion eerst de ONT plaatsen, voordat ik deze kan verruilen met de oude entone modems ?
Groetjes
Albert
Hi
Hallo Tommie
Ik heb mijn twee emailaccounts, die bekend zijn bij Odido, en de twee telefoons (SMS/Whatsapp) nagekeken op berichten van Guidion, maar niets ontvangen. Daarnaast heb ik 23-04 en 24-04 wel berichten ontvangen van Odido vanwege de wijzigingen, maar daar zat geen mogelijkheid bij om iets te plannen. Hoe kan ik dit nu aanlopen ?
Groetjes Albert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.