Skip to main content

Hallo Odidio,

Ik zou graag mijn oude mediabox willen vervangen voor een nieuwe media box van odido. Is dit mogelijk? zo ja, zouden jullie een nieuwe kunnen toesturen?

Thanks,
Gr Mark 

Hi @Mark_b89, goede vraag! Ik snap dit verzoek helemaal en heb er dan ook geen gras over laten groeien. Ik heb een nieuwe Mediabox voor je besteld, deze leveren we binnen enkele werkdagen bij je thuis. Je krijgt een e-mail van de bezorgdienst zodra deze in hun handen is. Zo kun je het pakket volgen. De oude TV Box hoeven wij niet retour. Je kunt deze bijvoorbeeld afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt.

Alvast heel veel plezier met de Mediabox!

Super! Dankjewel voor je snelle reactie en oplossing!

Gr Mark

Hi @Mark_b89, goede vraag! Ik snap dit verzoek helemaal en heb er dan ook geen gras over laten groeien. Ik heb een nieuwe Mediabox voor je besteld, deze leveren we binnen enkele werkdagen bij je thuis. Je krijgt een e-mail van de bezorgdienst zodra deze in hun handen is. Zo kun je het pakket volgen. De oude TV Box hoeven wij niet retour. Je kunt deze bijvoorbeeld afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt.

Alvast heel veel plezier met de Mediabox!

Hallo Cheyenne,

Iemand die ik ken heeft ook een nieuwe mediabox aangevraagd maar heeft daarbij ook een nieuw modem gehad. Nu vraag ik me dus af of ik ook het nieuwe modem van odido kan krijgen? 

Dankjewel 

Gr mark

Dat is zeker mogelijk @Mark_b89, dit heb ik ook direct in gang gezet voor je!

Het T-50 modem hoeven we niet meer retour, het wifipunt nog wel. Je ontvangt ook een nieuwere versie van het wifipunt. De WAP werkt namelijk niet met de T-54. Alvast veel plezier ermee. 

Reageer