Skip to main content
Beantwoord

Oude mediabox omruilen voor het nieuwe model

Goedenavond, 

Ik lees zojuist dat er een nieuw model mediabox beschikbaar is. Al zolang ik klant ben, hoopte ik al dat er iets nieuws zou komen, want de huidige box heeft een afstandsbediening die je heel goed moet richten om te reageren. Indien mogelijk zou ik de huidige box graag inruilen voor het nieuwe model.

Bij voorbaat dank, 

V. Koert

Beste antwoord door Vincent246

Nora van Odido schreef:

Hi @Vincent246, de nieuwe Mediabox is inderdaad beschikbaar op dit moment! Ik heb deze dan ook gelijk voor je omgewisseld. Zodra het pakker onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. Ook krijg je een e-mail van ons met retourinstructies om de oude TV Box weer terug te sturen. Ik weet zeker dat de nieuwe Mediabox je goed gaat bevallen en wil je alvast veel kijkplezier wensen! 😄

Hoi Nora,

Bedankt voor de service, ik kijk ernaar uit.

Grt,

Vincent 

Bekijk origineel

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 18 mei 2024

Hi @Vincent246, de nieuwe Mediabox is inderdaad beschikbaar op dit moment! Ik heb deze dan ook gelijk voor je omgewisseld. Zodra het pakker onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. Ook krijg je een e-mail van ons met retourinstructies om de oude TV Box weer terug te sturen. Ik weet zeker dat de nieuwe Mediabox je goed gaat bevallen en wil je alvast veel kijkplezier wensen! 😄

• heeft eerste post geplaatst
  • 18 mei 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @Vincent246, de nieuwe Mediabox is inderdaad beschikbaar op dit moment! Ik heb deze dan ook gelijk voor je omgewisseld. Zodra het pakker onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. Ook krijg je een e-mail van ons met retourinstructies om de oude TV Box weer terug te sturen. Ik weet zeker dat de nieuwe Mediabox je goed gaat bevallen en wil je alvast veel kijkplezier wensen! 😄

Hoi Nora,

Bedankt voor de service, ik kijk ernaar uit.

Grt,

Vincent 

• heeft eerste post geplaatst
  • 5 maart 2025

Goede morgen. 

kan iedereen met een oude mediabox hem omruilen voor een nieuwe? of zitten daar nog bepaalde voorwaarden aan vast?

groet 

marloes

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Mbutter1983, wat super om te zien dat jij ook graag gebruik wil maken van de nieuwe Mediabox! Iedereen kan zijn oude TV Box voor de nieuwe Mediabox laten omruilen en ik regel dit dan ook graag voor je. Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Hierna kan je een bericht sturen in dit topic zodat wij dit voor je in orde kunnen maken! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen