Skip to main content

Goedenavond, 

Ik lees zojuist dat er een nieuw model mediabox beschikbaar is. Al zolang ik klant ben, hoopte ik al dat er iets nieuws zou komen, want de huidige box heeft een afstandsbediening die je heel goed moet richten om te reageren. Indien mogelijk zou ik de huidige box graag inruilen voor het nieuwe model.

Bij voorbaat dank, 

V. Koert

Hi @Vincent246, de nieuwe Mediabox is inderdaad beschikbaar op dit moment! Ik heb deze dan ook gelijk voor je omgewisseld. Zodra het pakker onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. Ook krijg je een e-mail van ons met retourinstructies om de oude TV Box weer terug te sturen. Ik weet zeker dat de nieuwe Mediabox je goed gaat bevallen en wil je alvast veel kijkplezier wensen! 😄

Hi @Vincent246, de nieuwe Mediabox is inderdaad beschikbaar op dit moment! Ik heb deze dan ook gelijk voor je omgewisseld. Zodra het pakker onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. Ook krijg je een e-mail van ons met retourinstructies om de oude TV Box weer terug te sturen. Ik weet zeker dat de nieuwe Mediabox je goed gaat bevallen en wil je alvast veel kijkplezier wensen! 😄

Hoi Nora,

Bedankt voor de service, ik kijk ernaar uit.

Grt,

Vincent 

Reageer