Beantwoord

oude Entone 510b wil niet updaten

  • 20 May 2024
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

Ik heb 2 oude Entone 510b tv-kastjes (Vodafone) waarvan 1 dagelijks in gebruik is (ben er niet al te positief over maar dat is een ander verhaal). De andere is jaren niet in gebruik geweest, maar wil deze graag weer in gebruik nemen wat niet mogelijk is ivm updaten.

Na het updaten naar versie 2.9.30.1_build20-etv-vma--tvxagv geeft het apparaat een foutmelding mbt. het downloaden van de volgende update. Daarna komt er soms het scherm “T-Mobile, we zijn druk bezig met een update…   Veel kijk plezier!” wat niks doet of alleen zwart beeld.

 

Mijn vraag is nu hoe dit op te lossen is en/of het ook mogelijk is om beide TV-boxen te vervangen naar snellere versies?

 

Mvg,

Stephan

 

icon

Beste antwoord door peter-keetfm 20 May 2024, 21:59

Bekijk origineel

5 reacties

@sspenkelink Hoi.

Je zou ze eventueel kunnen ruilen voor de nieuwe Android TV box.

Wacht even tot iemand van Odido het hier op pakt.

Je kunt je je vast verdiepen in de nieuwe box in dit topic.

 

@sspenkelink Hoi.

Je zou ze eventueel kunnen ruilen voor de nieuwe Android TV box.

Wacht even tot iemand van Odido het hier op pakt.

Je kunt je je vast verdiepen in de nieuwe box in dit topic.

 

Hoi Peter,

Bedankt voor je snelle reactie en info!

Ik wacht eerst de reactie van iemand van Odido nog af voordat ik me er in ga verdiepen :)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sspenkelink, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer informatie over. Het kan kloppen dat de TV Box niet meer geupdate kan worden doordat hij zo lang heeft uit gestaan. Dit zijn nog de oude TV Boxen en hiervoor bieden we daarom ook geen ondersteuning meer. Uiteraard kan ik de TV Boxen voor je omruilen naar de nieuwe Mediabox als je dat zou willen. In het topic wat @peter-keetfm gedeeld heeft kun je daar alles over lezen! 

Hi @sspenkelink, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer informatie over. Het kan kloppen dat de TV Box niet meer geupdate kan worden doordat hij zo lang heeft uit gestaan. Dit zijn nog de oude TV Boxen en hiervoor bieden we daarom ook geen ondersteuning meer. Uiteraard kan ik de TV Boxen voor je omruilen naar de nieuwe Mediabox als je dat zou willen. In het topic wat @peter-keetfm gedeeld heeft kun je daar alles over lezen! 

Hoi Tommie, bedankt voor je reactie.

Ik begrijp dat ik de tv-boxen kan opzeggen en de mediaboxen kan toevoegen, maar dan verlies ik waarschijnlijk mijn korting voor de 2e interactieve tv-box die nu niet werkt?

Reputatie 7
Badge +3

@sspenkelink Op dit moment heb je twee TV Boxen (2 x €5 p/m). Op 1 van deze TV Boxen krijg je €5 korting p/m. Als je gebruik gaat maken van de nieuwe Mediabox, krijg je sowieso €2,50 korting op de eerste Mediabox. Voor een tweede box betaal je €5 extra p/m. In totaal kom je dan op €7,50 p/m. 

Nu begrijp ik goed dat je graag van de korting gebruik wil blijven maken. Ik kan de kortingstag niet opnieuw toevoegen, maar ik kan wel een eenmalige vergoeding in het systeem zetten voor een jaar (12 x €2,50)*. Op die manier kan je toch nog een jaar langer gebruikmaken van de korting, dat is fijn toch? 😀

Laat je het mij weten of je je kunt vinden in dit voorstel? Dan maak ik het meteen in orde! 

 

*Houd er rekening mee dat dit bedrag wordt verrekend met een openstaande factuur, waarschijnlijk de eerst volgende. 

Reageer