Skip to main content

Is Odido TV vanaf de start per maand opzegbaar of is dit pas na 12 maanden mogelijk?

En als Odido TV wordt opgezegd, blijven alle andere abonnementen (ook de oude T-mobile met de kortingen van vele jaren geleden) ongewijzigd?

 

Hallo @m bosma 

Voor abonnementen afgesloten op of na 24 januari 2022 geldt dat net als internet, tv ook een minimale looptijd van een jaar heeft. Daarna is het maandelijks opzegbaar.


Ok. .. duidelijk voor wat betreft mijn eerste vraag. Maar de tweede? Wat is daar het antwoord op?
 

 


Hi @m bosma, het antwoord van @Waqqas klopt. Om aanvulling te geven zal je abonnement verder inderdaad ongewijzigd blijven!


Mooi zo, duidelijk. 

 

Bedankt voor de reacties.

 

(nog even het waarom: ik ben ziggo klant, coax is stabiel en goede kwaliteit maar kost wel 33 per maand, tv-only kan nog maar is diep weggestopt bij ziggo. Ik zou odido tv en ziggo naast elkaar willen hebben om te kijken of ziggo die 17,50 euro extra kosten waard is of niet. Als dat zo is, dan zit ik dus een jaar lang aan odido tv vast en dan zijn de uitprobeerkosten 12x12,50= 150,--. Beetje veel).


Hi @m bosma, duidelijk! Dat is inderdaad veel om iets uit te testen. Weet trouwens dat je bij ons niet voor TV-only kan kiezen. TV is echt een toevoeging aan een bestaand Internet abonnement. Mocht je andere vragen hebben laat het mij gerust weten!


Reageer