Skip to main content

Goede avond,

 

Ik zag dat ik 1 TV box teveel besteld had (3 in totaal waarvan 2 maar nodig zijn). Ik heb de 3e opgezegd, maar omdat ik geen bevestiging zag staan heb ik het nog een keer geprobeerd. Nu zijn er 2 boxen opgezegd (nog wel in behandeling) maar 1 TV box moet blijven op mijn abo want die word gewoon nog gebruikt. Alleen de 3e box moest opgezegd worden.

 

Is er mogelijkheid tot annuleren van opzegging 1 tv box??

Hoi @Shonastic, slim dat je hier aan de bel trekt, ik maak het graag snel voor je in orde! Ik ben je abonnement ingedoken en ik heb de 2e TV Box weer teruggezet op je account. Hierdoor is één van de twee DHL retournummers onbruikbaar geworden. Het juiste retourlabel vind je in je My T-Mobile Thuis account: bestellingen.

Ik wens je nog veel kijkplezier met de TV box toe! 😃


Reageer