Skip to main content
Beantwoord

Opzegging blijft in behandeling

Hallo, ik heb op 1 december jl. ESPN en Viaplay opgezegd, maar de status blijft op "in behandeling".

Daardoor kan ik ook niet mijn TV-pakket opzeggen. 

Wanneer is de opzegging definitief? Hoe kan ik in de tussentijd mijn TV-pakket beëindigen?

Dank!

Beste antwoord door irsanw

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@irsanw, ik zie dat je TV abonnement inmiddels al is opgezegd? Heb jij dit misschien zelf gedaan via Mijn Odido? Onze afspraak is namelijk niet toegepast en daarom staat de opzegdatum nu gewoon op een maand opzegtermijn (30-01-2025). Ik heb geprobeerd om de wijziging te maken naar 18-01-2025 maar ik kan niet beloven dat het systeem dit nog oppikt. Mocht dat inderdaad niet meer lukken, dan zal ik achteraf de periode vergoeden van 18-01 t/m 30-01. Hou daarom in de gaten hoe de opzegging op je eerst volgende rekening staat!

Hi ​@Cheyenne van Odido, dank voor je snelle reactie en hulp!

Bekijk origineel

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@irsanw, ik heb het direct nagekeken! Dit komt door de maand opzegtermijn, het zal op 31 december 2024 doorlopen. Wil je je gehele TV abonnement opzeggen? Dan kan ik nagaan wat ik hierin kan betekenen! Groetjes, Ishana

• Debutant
  • 19 december 2024

Dank Ishana, ik wil inderdaad m'n gehele TV abonnement opzeggen. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@irsanw, duidelijk! Ik wil met je afspreken dat we dan ná 31 december je TV abonnement opzeggen. Dat gaat normaal met een maand opzegtermijn, maar dat zal ik dan aanpassen naar 18-01-2025. Zo heb je alsnog, tussen de regels door, een maand opzegtermijn vanaf het moment dat je aan ons hebt doorgegeven. Nu kan ik je abonnement namelijk niet aanpassen door de openstaande wijziging. Zet je voor ons een melding in dit topic op 31 december? Dan maken wij dit in orde!

• Debutant
  • 21 december 2024

Hi ​@Cheyenne van Odido, dank - liever heb ik het natuurlijk eerder, ik wilde het TV-pakkeet nl. tegelijk uitzetten samen met de ESPN en Viaplay, en het is totaal niet duidelijk (laat staan klantvriendelijk...) dat eerst de ene opzegging "afgerond" moet worden...

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@irsanw, ik begrijp je reactie volkomen! Soms is het toch mogelijk om dit uit te voeren, vandaar dat ik dit wilde controleren. Maar we zullen het echt op deze datum moeten afhandelen en zullen de extra kosten vergoeden! Groetjes, Ishana

• Debutant
  • 30 december 2024

Reminder: kunnen jullie mijn TV abonnement opzeggen per 18 januari? Dank, Irsan

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@irsanw, ik zie dat je TV abonnement inmiddels al is opgezegd? Heb jij dit misschien zelf gedaan via Mijn Odido? Onze afspraak is namelijk niet toegepast en daarom staat de opzegdatum nu gewoon op een maand opzegtermijn (30-01-2025). Ik heb geprobeerd om de wijziging te maken naar 18-01-2025 maar ik kan niet beloven dat het systeem dit nog oppikt. Mocht dat inderdaad niet meer lukken, dan zal ik achteraf de periode vergoeden van 18-01 t/m 30-01. Hou daarom in de gaten hoe de opzegging op je eerst volgende rekening staat!

• Auteur
  • Debutant
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 1 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Cheyenne van Odido, dank voor je snelle reactie en hulp!

• heeft eerste post geplaatst
  • 22 januari 2025

Ik wil graag mijn tv abbonement opzeggen omdat ik het niet gebruik maar lukt niet door lopende bestelling. Wie kan mij helpen? Wil er graag vanaf.

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 25 januari 2025

Hi ​@Stan22121988, ik help je met alle liefde verder om dit te regelen. Ik zie dat het momenteel nog niet mogelijk is, door inderdaad de lopende bestelling. De openstaande bestelling is namelijk de netwerkmigratie naar Glasvezel. Ik zie dat hiervoor de patch installatie gepland staat voor 5-2. Zodra Glasvezel ook helemaal geïnstalleerd en werkend is, dan kan ik voor je regelen dat het tv-abonnement opgezegd wordt. Voor nu is het dan nog even afwachten tot alles helemaal ready is!

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 25 januari 2025

Hi ​@Stan22121988, ik heb nog een aanvullende vraag. Klopt het dat in huis het glasvezelaansluitpunt ook helemaal af is? Zou je dan nog een foto van de aansluiting kunnen maken? Dan kunnen we eventueel ook kijken hoe het zit met de monteur voor installatie van de Glasvezel. Zo te zien is deze nog niet aangestuurd en anders kunnen we hier ook nog navraag over doen! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen