Skip to main content

Ik heb een TV abonnement met extra zenders. Nu wil ik deze allebei opzeggen maar dat mag niet van jullie, vanwege een lopende bestelling. Het aanmelden mocht wel tegelijkertijd maar het opzeggen niet. Dus nu moet ik wachten tot jullie de extra zenders afmelden verwerken, en dan mag ik pas het tv abonnement afzeggen. Klinkt mij niet logisch en vooral omslachtig, dus kunnen jullie voor mij het TV abonnement nu ook afsluiten? Scheelt mij weer geld. 

Het TV abonnement is tegenwoordig vast gekoppeld qua looptijd aan je internet abonnement.  Ben je al door het eerste jaar van je contract heen?


Mijn internet wel, tv niet. 

Maar bij de voorwaarden stond dat ik elke maand mijn tv abonnement kon opzeggen. Klopt dat dan niet? 


Dus jullie gaan het nu voor mij stopzetten? 


Hoi @I.R.M, goed dat je hier een topic voor aanmaakt, dit kan ik zeker voor je oplossen! Ik ben aan je abonnement gaan sleutelen en vanaf 24-4 zal zowel je extra zenderpakket als ook TV volledig uit je abonnement verdwijnen. Hierover heb ik je zojuist ook een email ter bevestiging gestuurd.

Ik wens je nog veel plezier met het Internet toe! 🙂


Reageer