Skip to main content
Beantwoord

Optie 'Begin Gemist' niet meer beschikbaar voor RTL 5


Sinds een paar maanden is de optie Begin Gemist voor programma's op RTL 5 plots verdwenen. Dat is wel zeer jammer, want zo heb ik een paar keer Expeditie Robinson gemist, wat dit jaar weer eens zeer vermakelijk is om te kijken. Op de volgende site wordt aangegeven dat deze optie er wel degelijk moet zijn: https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/zenderoverzicht//#lijst/Alles/BG

Nu heb ik meerdere malen met de klantenservice gesproken, en kan eigenlijk wel stellen dat ik zeer slecht ben geholpen. Tijdens een belgesprek ben ik voorgelogen dat deze optie niet mogelijk, daarbij vroeg ik of ze een melding konden inschieten, maar dit was niet (?!) mogelijk. Ook heb ik hierover gechat met een medewerker en dit gesprek is in eerste instantie zonder pardon afgebroken en ben ik afgedaan met een linkje om zelf te gaan troubleshooten. Dus ik dacht, ik probeer het via het forum!

Iemand ervaring met het ontbreken van de optie -Begin Gemist-?

Beste antwoord door BeMu

Hier met de oude "antieke" Amino 140m mediabox geen enkel probleem werkt gewoon op alle zenders welke de optie "begin gemist hebben" net even getest bij Gordon Ramsay oorlog in de keuken.
Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 20 december 2017
Hier met de oude "antieke" Amino 140m mediabox geen enkel probleem werkt gewoon op alle zenders welke de optie "begin gemist hebben" net even getest bij Gordon Ramsay oorlog in de keuken.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 25 december 2017
Hoi roy1990,

Zoals BeMu aangeeft, zou het gewoon moeten kunnen. Haal de box eens even van de stroom en probeer het opnieuw. Zie je wel het blauwe icoontje? Werkt het bij andere zenders wel? Niet ieder programma heeft de optie, houd daar rekening mee.

  • is een Top Poster
  • 27 december 2017
Ik heb een nieuwe T-Mobile tv-ontvanger van jullie gekregen en deze geĂŻnstalleerd volgens procedure. Nu leek het erop alsof ik bij RTL5 nog steeds geen optie Begin Gemist had, terwijl dit bij andere zenders wel het geval is. Vanavond ga ik het nog een keer controleren.

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 28 december 2017
Hoi roy1990!

Expeditie Robinson was zeker vermakelijk! Met de gekke acties van Soundos, de sluwe complotten van Roeland en de adonis Carlos. Ik ben blij met de finale-uitslag! Jij ook?

Hoe staat het met je nieuwe TV Box, heb je al tijd gehad om te controleren of Begin Gemist bij RTL 5 nu wel werkt? Ik ben benieuwd!

  • is een Top Poster
  • 29 december 2017
Helaas na wat geprobeerd te hebben, heb ik nog steeds alleen bij RTL5 geen begin gemist, zoals je ook ziet op de afbeeldingen. Bij elk programma op RTL5 is dit het geval.
Bij andere zenders heb ik hier geen last van.

  • is een Top Poster
  • 1 januari 2018
Please, help!

Sander
  • Oud-Moderator
  • 8 januari 2018
Hoi roy1990,

Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht doorsturen (klik op mijn naam)? Dan ga ik voor je aan de slag. Kun je ook drie voorbeelden van programma's geven waarbij Begin Gemist niet werkt? Dan ga ik op zoek naar de reden hiervan. Wees gerust: we lossen het op!

  • is een Top Poster
  • 8 januari 2018
Dag Sander,

Bedankt voor je reactie! Ik heb je een privéberichtje gestuurd.

  • is een Top Poster
  • 9 januari 2018
Ik heb precies hetzelfde probleem. Graag zou ik de oplossing horen als deze bekend is.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 10 januari 2018
Hoi MarjoleinFV en roy1990,

Bedankt voor het aankaarten. Volgens mij zijn we iets op het spoor! Ik kom hier op terug zodra ik meer weet.

Forum|alt.badge.img
Sander schreef:
Volgens mij zijn we iets op het spoor! Ik kom hier op terug zodra ik meer weet.

Probleem is gevonden en wordt vannacht opgelost. Om zeker te zijn dat het probleem daarna helemaal opgelost is, zal je de TV-Box ook even opnieuw moeten opstarten.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 10 januari 2018
Yes! Bedankt Hans-Juriën!

Wil iemand op donderdag 11 januari een update geven en vertellen of het weer werkt? 🙂

  • is een Top Poster
  • 15 januari 2018
Donderdagavond en vrijdag leek het nog niet te werken. Maar vanaf het weekend wel weer! Het lijkt erop alsof het is opgelost.
Er verschijnt nu ook een melding in beeld als ik de box instel op RTL5, alsof het een nieuwe functie is.

Bedankt voor het oplossen!

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 18 januari 2018
Bedankt voor de update Roy, goed om te horen dat alles nu weer zonder problemen werkt!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen