Bij het opstarten van de mediabox gaat het vaak fout, regelmatig krijg je het pictogram waarna je je pincode moet invullen, gewoon 4keer op ok drukken wordt ook geaccepteerd, vervolgens krijg ik in beeld; "storing, het ligt niet aan u”, dan na herhaaldelijk “ok” indrukken en vervolgens “pijltje terug” en de knop “TV “ dan krijg ik meestal weer beeld, gebeurd ook vaak als ik het systeem uitschakel tijdens een Netflix sessie, bij inschakelen start hij dan direct op met Netflix, maar terug naar TV geeft vaak weer storing.
Ook wordt mijn geluidsapparatuur niet altijd automatisch ingeschakeld, bij opstarten van de media box,
Deze mediabox met deze software had veel beter uitgetest moeten worden, alvorens dit aan te bieden!
lijkt er op dat er veel bugs in de media box zitten, gezien ook meerdere meldingen, wanneer wordt e.a. opgelost met updates?
Ook mijn Laptop (Lenovo Ideapad 520 3jr oud) ziet geen Odido wifi punt, heb er een Netgear wifi versterker tussen gezet, dan lukt het wel.
Ik las dat dat weer een probleem is van de Zyxel t56 modems, dat sommige draadloze apparaten niet werken met deze router, doe ook daar maar een udate voor!
Ruim 25 jaar bij Ziggo gezeten, nooit problemen gehad, heb nu een beetje spijt van Odido, ik hoop dat het opgelost wordt!