Skip to main content

Hi all, we hebben gezien dat een aantal gebruikers van T-Mobile TV af en toen geen beeld of een zwart scherm te zien krijgen, bijvoorbeeld wanneer de TV Box uit de stand-by modus komt.

 

We zijn dit aan het onderzoeken en zijn op zoek naar gebruikers die hier aan mee willen werken. We gaan de TV Box dan op afstand een tijd monitoren om te zien wat er exact gebeurt en nemen mogelijk (telefonisch) contact met je op om een aantal zaken uit te proberen of na te lopen.

 

Voorwaarden

  • Je maakt gebruik van het nieuwe TV platform (T-Mobile TV)
  • Je ervaart regelmatig ‘geen of zwart beeld’ (aantal keer per maand/week)
  • We horen dan ook graag wanneer en in welke situaties zich dit voordoet en of het elke keer gebeurt (is het herproduceerbaar?)
  • Je ervaart geen internetproblemen en/of problemen met andere apparaten
  • De TV Box is rechtstreeks bekabeld aangesloten op de modem (dus zonder powerline adapter, switch etc) en via HDMI op de TV zonder tussenkomst van een versterker.

Meld je aan!

Meld je nu aan door een bericht achter te laten in dit topic. Zorg dat je jouw T-Mobile Thuis klantnummer en/of het e-mailadres dat je door hebt gegeven bij jouw abonnement hebt genoteerd bij je profiel, dan kunnen we jouw aanmelding direct verwerken.

Update.

Gisteren was het beeld wederom zwart, op alle zenders behalve Nederland 1, 2 en 3.

De stroom er een minuut afhalen gaf weer beeld, voor een half uurtje, daarna waren sommige zender weer zwart.


En hier nu alle commerciële zenders zwart beeld. 
 


Hi all, we hebben gezien dat een aantal gebruikers van T-Mobile TV af en toen geen beeld of een zwart scherm te zien krijgen, bijvoorbeeld wanneer de TV Box uit de stand-by modus komt.

 

We zijn dit aan het onderzoeken en zijn op zoek naar gebruikers die hier aan mee willen werken. We gaan de TV Box dan op afstand een tijd monitoren om te zien wat er exact gebeurt en nemen mogelijk (telefonisch) contact met je op om een aantal zaken uit te proberen of na te lopen.

 

Voorwaarden

  • Je maakt gebruik van het nieuwe TV platform (T-Mobile TV)
  • Je ervaart regelmatig ‘geen of zwart beeld’ (aantal keer per maand/week)
  • We horen dan ook graag wanneer en in welke situaties zich dit voordoet en of het elke keer gebeurt (is het herproduceerbaar?)
  • Je ervaart geen internetproblemen en/of problemen met andere apparaten
  • De TV Box is rechtstreeks bekabeld aangesloten op de modem (dus zonder powerline adapter, switch etc) en via HDMI op de TV zonder tussenkomst van een versterker.

Meld je aan!

Meld je nu aan door een bericht achter te laten in dit topic. Zorg dat je jouw T-Mobile Thuis klantnummer en/of het e-mailadres dat je door hebt gegeven bij jouw abonnement hebt genoteerd bij je profiel, dan kunnen we jouw aanmelding direct verwerken.

Als ik de TV box aan doe gaat het eerst goed. Ik wilde graag eurosport 1 zien. Bij het gaan naar 131 zwart scherm. En de met de afstandsbediening is niets meer te doen. De stroom van TV box gehaald en internetkabel eruit, even wachten en de boel weer aansluiten. Werkt weer. Op kanaal 1. daarna weer naar 131 en ja hoor zwart scherm. Nog een aantal malen gedaan. Hetzelfde.

Toen een halfuur mooi op kanaal 1 laten staan. Prima. Daarna met afstandsbediening een paar kanalen verder. Bij kanaal 5 was het weer gebeurd.

Hier wordt je niet vrolijk van.

Wat moeten we doen? Graag een oplossing. 


Update.

Gisteren was het beeld wederom zwart, op alle zenders behalve Nederland 1, 2 en 3.

De stroom er een minuut afhalen gaf weer beeld, voor een half uurtje, daarna waren sommige zender weer zwart.

Is hier al een oplossing voor?

 


Hi all, we hebben gezien dat een aantal gebruikers van T-Mobile TV af en toen geen beeld of een zwart scherm te zien krijgen, bijvoorbeeld wanneer de TV Box uit de stand-by modus komt.

 

We zijn dit aan het onderzoeken en zijn op zoek naar gebruikers die hier aan mee willen werken. We gaan de TV Box dan op afstand een tijd monitoren om te zien wat er exact gebeurt en nemen mogelijk (telefonisch) contact met je op om een aantal zaken uit te proberen of na te lopen.

 

Voorwaarden

  • Je maakt gebruik van het nieuwe TV platform (T-Mobile TV)
  • Je ervaart regelmatig ‘geen of zwart beeld’ (aantal keer per maand/week)
  • We horen dan ook graag wanneer en in welke situaties zich dit voordoet en of het elke keer gebeurt (is het herproduceerbaar?)
  • Je ervaart geen internetproblemen en/of problemen met andere apparaten
  • De TV Box is rechtstreeks bekabeld aangesloten op de modem (dus zonder powerline adapter, switch etc) en via HDMI op de TV zonder tussenkomst van een versterker.

Meld je aan!

Meld je nu aan door een bericht achter te laten in dit topic. Zorg dat je jouw T-Mobile Thuis klantnummer en/of het e-mailadres dat je door hebt gegeven bij jouw abonnement hebt genoteerd bij je profiel, dan kunnen we jouw aanmelding direct verwerken.

Als ik de TV box aan doe gaat het eerst goed. Ik wilde graag eurosport 1 zien. Bij het gaan naar 131 zwart scherm. En de met de afstandsbediening is niets meer te doen. De stroom van TV box gehaald en internetkabel eruit, even wachten en de boel weer aansluiten. Werkt weer. Op kanaal 1. daarna weer naar 131 en ja hoor zwart scherm. Nog een aantal malen gedaan. Hetzelfde.

Toen een halfuur mooi op kanaal 1 laten staan. Prima. Daarna met afstandsbediening een paar kanalen verder. Bij kanaal 5 was het weer gebeurd.

Hier wordt je niet vrolijk van.

Wat moeten we doen? Graag een oplossing. 

Mijn mail is: x

Moderator edit: het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen.

klantnr: 5017694048


Hi all, we hebben gezien dat een aantal gebruikers van T-Mobile TV af en toen geen beeld of een zwart scherm te zien krijgen, bijvoorbeeld wanneer de TV Box uit de stand-by modus komt.

 

We zijn dit aan het onderzoeken en zijn op zoek naar gebruikers die hier aan mee willen werken. We gaan de TV Box dan op afstand een tijd monitoren om te zien wat er exact gebeurt en nemen mogelijk (telefonisch) contact met je op om een aantal zaken uit te proberen of na te lopen.

 

Voorwaarden

  • Je maakt gebruik van het nieuwe TV platform (T-Mobile TV)
  • Je ervaart regelmatig ‘geen of zwart beeld’ (aantal keer per maand/week)
  • We horen dan ook graag wanneer en in welke situaties zich dit voordoet en of het elke keer gebeurt (is het herproduceerbaar?)
  • Je ervaart geen internetproblemen en/of problemen met andere apparaten
  • De TV Box is rechtstreeks bekabeld aangesloten op de modem (dus zonder powerline adapter, switch etc) en via HDMI op de TV zonder tussenkomst van een versterker.

Meld je aan!

Meld je nu aan door een bericht achter te laten in dit topic. Zorg dat je jouw T-Mobile Thuis klantnummer en/of het e-mailadres dat je door hebt gegeven bij jouw abonnement hebt genoteerd bij je profiel, dan kunnen we jouw aanmelding direct verwerken.

Als ik de TV box aan doe gaat het eerst goed. Ik wilde graag eurosport 1 zien. Bij het gaan naar 131 zwart scherm. En de met de afstandsbediening is niets meer te doen. De stroom van TV box gehaald en internetkabel eruit, even wachten en de boel weer aansluiten. Werkt weer. Op kanaal 1. daarna weer naar 131 en ja hoor zwart scherm. Nog een aantal malen gedaan. Hetzelfde.

Toen een halfuur mooi op kanaal 1 laten staan. Prima. Daarna met afstandsbediening een paar kanalen verder. Bij kanaal 5 was het weer gebeurd.

Hier wordt je niet vrolijk van.

Wat moeten we doen? Graag een oplossing. 

Mijn mail is: glandoncroix@hotmail.com

klantnr: 5017694048

11 december. 2 UUr eurosport 1 (veldrijden) . Beeld weer zwart. Stroom er weer af en weer aan. Kanaal 1 doet het. Zappen naar 131 (eurosport 1), zwart beeld.  Irritant.

Gisteren nog een andere netwerkkabel tussen modem en TV box gedaan. Hielp niet.

Probleem is de TV box denk ik. 

Wat gaat T Mobile hier aan doen? 


Hi @galibier, dankjewel voor jouw berichtjes! Ik heb vanochtend gereageerd in het onderstaande topic:

Ik spreek je daar graag verder, zodat we dit kunnen verhelpen! 


Jeej, dit speelt dus al ruim een jaar. Ik heb ook last van dat bij het komen uit stand-by ik zwart beeld en geen geluid heb. Zappen lost dat op maar de menu's werken dan vaak niet. 

(En nee, ik kan mijn decoder niet in de meterkast zetten want daar kijk ik geen tv. Verder ben ik wel klaar met alle tv problemen en te fungeren als onbetaalde tester).


@Mark-DenHaag Zou je willen kijken of het aanpassen van de HDMI modus voor jou de oplossing is? Meer informatie hierover vind je in dit topic: Achtergrondinformatie HDMI modus | T-Mobile Community.


Reageer