Skip to main content

Goedenavond, 

Sinds een maand heb ik interactieve televisie met cloud opnemen. Aan het begin werkt het opnemen prima via de tv, maar sinds een paar weken is de opname functie op de televisie niet meer beschikbaar (opname knop op de afstandsbediening reageert ook niet). Via de app kan ik nog wel opnemen. 
De tv box meerdere keren opnieuw opgestart/reset gedaan, zonder resultaat. Toen heb ik een nieuwe box toegestuurd gekregen, maar ook hierop werkt de opname functie niet. 
 

Kan het zijn dat er ergens een koppeling tussen het opnemen en mijn tv account niet helemaal goed gaat? Of is er een ander probleem.. ? 
 

Ik hoor het graag! 

Hoi @EWUN ,

Goed dat je bij ons aan de bel trekt! Ik kijk graag met je mee naar het probleem. Zoals ik het probleem lees. lijkt inderdaad de koppeling niet helemaal goed te verlopen. Ik wil kijken of een reprovisie samen met een fabrieksreset deze koppeling weer helemaal tot stand kan brengen. Om dit te kunnen doen, heb ik alleen nog jouw akkoord nodig. Wil je mij een privébericht sturen wanneer ik deze kan uitvoeren? Ik hoor het graag van je! 


Hoi @Boris 

Hij doet het sinds gisteravond weer! De box startte uit zichzelf opnieuw op en toen was het probleem weg. Ik dacht eigenlijk dat jullie aan een knop hadden gedraaid 😉. Maar voor nu kun je dit topic sluiten! Bedankt voor je reactie in elk geval. 


Top dat de box weer werkt @EWUN en super dat je de oplossing met ons deelt. Althans jouw update van de oplossing haha, soms lossen ingewikkelde situaties zichzelf op, maar ik vermoed dat Boris jou in dit geval stiekem geholpen heeft met de reprovisie - daar merk je aan jouw kant weinig van, maar zorgt voor een nieuw signaal en laat de verbinding opnieuw naar het modem sturen. 

Geniet van een storingsvrij, maar vooral zonnig weekend! 😄


Reageer