Kunnen we niet meer Opnemen bij tmobile thuisIk heb wel.een harddisk hier staan
Hallo Dre1974,
Opnemen op de tv-box met harddisk-recorder werkt alleen op het “oude” interactieve tv platform. Onlangs is men overgestapt op een nieuw tv-platform. Daarbij wordt opgenomen “in de cloud” met een andere (kleinere) tv-box. Zie onderstaande link voor meer informatie:
Mvg. Marcel
Oke heb het gezien. Maar ik kan dus niet meer Opnemen. Dus moet wachten op het nieuwe
Hi
Mocht dit niet het probleem zijn, dan ben ik verder benieuwd of je weer kan opnemen wanneer je de TV Box een reset geeft. Dit kan je doen door de TV Box ongeveer 20 seconden van de stroom te halen. Als dit ook niks uithaalt, kan je eventueel de TV Box een factory reset geven. LET OP! Wanneer je een factory reset uitvoert, verlies je alle huidige opnames op de TV Box.
Ja oke. Maar er staat nergens meer dat ik kan opnemen. En kan ook geen opnames meer zien
Wat vaak het beste werkt is dat een moderator op afstand een complete reset van de tv box uitvoert, enige kleine nadeel is dat men alle reeds opgenomen programma's kwijt is, echter ervaring leert dat men zo goed als geen enkel programma welke op de box het zij in de cloud staat later terug kijkt.
Heb ik geen nu kastje nodig dan. Want heb alles geprobeerd maar het is nog niet terug. Er staan geen opname meer in het menu
Hoi
Interactieve TV
- Menu > Instellingen > Systeeminformatie
- Herstart > Herstart gebruikersinterface
De interface zal nu herstarten. Dit kan maximaal twee minuten duren; er verschijnen drie puntjes linksboven in beeld.
Herstart voor de zekerheid hierna nog even de TV Box door deze twintig seconden stroomloos te houden. Ik weet zeker dat het hiermee opgelost zal zijn!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.