Sinds het vernieuwde TM TV van start is gegaan kan ik geen opnames meer inplannen. Dit is erg vervelend aangezien ik (bijna) niets meer ‘live’ kijk. Graag hoor ik hoe dit is te verhelpen.
Als je naar het nieuwe tv platform bent gemigreerd heb je geen opnames op een Harde Schijf meer maar is het cloud recording. De meerprijs van de decoder met HDD is weg. Je kunt nu voor 1 account cloud opnemen in de my-tmobile omgeving activeren en betaald dan dezelfde €5 meerprijs. Maar dan kunnen alle decoders en tv apps die je gebruikt onder dat account er gebruik van maken.
Hoi
Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe!
Hoi
Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe!
Ik heb cloud opnemen geactiveerd maar kan niet via de tv box opnames in de cloud plannen of zien. Wel gast het goed via de iPad maar krijg dit niet zichtbaar op de Entone box?
Hoi
Ik verwacht dat je hiermee ook snel van Cloud Opnemen via de TV Box kan genieten!
Ter informatie: Ik heb contact gehad met T-mobile omdat ik niet zelf een fabrieksrenet kon geven en daar werd mij aangegeven dat de Entone tv box met harddiskrecorder niet gaat werken met opnemen in de cloud. De Entone tv box dient dan te worden vervangen wat ook gaat gebeuren.
Bedankt voor alle reacties.
Wie problemen heeft: succes met het oplossen.
Ik kom niet verder na ontvangst van de nieuwe tv box daarom heb ik een nieuw topic aangemaakt: TV box installeren op een gewone tv, dus geen smart
Ik heb vanochtend gebeld omdat ik op het nieuwe tv platform nu nog maar 1 zender tegelijk kan opnemen op de hdd entone tv box terwijl dit voorheen 2 zender opnemen en 1 zender kijken was.
Hier werd gezegd dat er na de update inderdaad nog maar 1 Opname tegelijk kan gedaan worden.
Ditzelfde zou zijn als ik via cloud zou opnemen, dus de enige meerwaarde van cloud opnemen zou zijn dat ik op meerdere devices mijn opnames zou kunnen bekijken.
Als ik cloud opnemen aan zou zetten gaan er 5 euro van de rekening af en betaal ik 5 euro voor cloud opnemen.
Dus prijstechnisch blijft het hezelfde en ik zou ook dezelfde tv box houden.
Ik twijfel echter aan het antwoord dat het inderdaad klopt dat er nog maar 1 zender opgenomen kan worden en ze dus na de update een slechtere dienst leveren dan voor de update.
Op DSL heb je altijd maximaal één programma tegelijkertijd kunnen opnemen, ongeacht of het Interactieve TV was of niet. Op Glasvezel kon je twee programma's tegelijkertijd opnemen. Met Cloud Opnemen ben je niet gelimiteerd tot een maximaal aantal opnames tegelijk, maar kun je oneindig veel tegelijk opnemen, afhankelijk van het aantal vrije uur dat beschikbaar is in de Cloud.
Ook ik loop tegen het probleem aan dat ik sinds de update naar de nieuwe TV-dienst ik niet meer meerdere programma's tegelijk kan opnemen met mijn decoder met harddisk. Ook niet nadat ik gekozen heb voor het opnemen in de Cloud. Hier heb ik op 25 mei j.l. al melding over gemaakt bij de klantenservice, waarbij ik een standaard e-mail heb ontvangen dat ik binnen 5 werkdagen een reactie zou ontvangen. Deze reactie is echter nooit gegeven, waarop ik op 7 juni wederom telefonisch contact met de klantenservice heb opgenomen. Ik ben te woord gestaan door een vriendelijke medewerkster die na mijn verhaal aangehoord te hebben intern overleg ging plegen en vervolgens vertelde dat ik ‘zo’ teruggebeld zou worden door een collega om een afspraak te maken voor de omwisseling van de decoder. Je raadt het al, ik ben nooit teruggebeld. Vandaag daarom maar weer eens gebeld met de klantenservice. Deze medewerker wist me vervolgens te melden dat mijn melding initieel is doorgezet naar een technische afdeling, die het op hun beurt weer hebben doorgezet naar een andere afdeling en dat men nog steeds aan het uitzoeken is wat het euvel is, terwijl hier toch eigenlijk al is vastgesteld wat het probleem is (de harddisk decoder) en de oplossing (omruilen voor een decoder zonder harddisk). Ik heb niet het idee dat mijn melding serieus genomen wordt en krijg van de klantenservice alleen te horen dat zij niets voor mij verder kunnen betekenen maar dat er contact met mij opgenomen wordt. Wat dus al 2 x eerder is toegezegd en niet heeft plaatsgevonden. Als er binnen 5 werkdagen geen fatsoenlijk bericht van T-Mobile komt ga ik serieus nadenken over een andere provider.
Hi
Bedankt voor het delen van je ervaring! Ik heb direct alles erbij gepakt, ik zie inderdaad dat dit is doorgezet naar onze techneuten. Dit is nog in behandeling, ik ga ervan uit dat de TV Box omgeruild wordt. Als je over een paar dagen nog geen reactie gehad hebt, laat het hier dan weten. Dan ga ik er persoonlijk voor je achteraan en zorg ik dat er vaart achter komt!
Hi
Wat ik direct voor je kan doen op dit moment is je TV Box omruilen naar een Amino Aria 610. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?
Dus ja, graag wil ik de decoder omruilen. Dat ik dan alleen via de cloud kan opnemen is geen probleem. Het gaat mij erom dat ik de functionaliteit van meerdere programma’s tegelijk opnemen behoud.
Bedankt voor je hulp!
PS Ik had cloud opnemen al geactiveerd omdat dat de oplossing zou zijn, maar dat is dus niet het geval
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.