De laatste 1,5 week merk ik dat er een bijzonder probleem is met het opnemen van twee series die worden uitgezonden via NPO 2. De serie Crace heeft wel de 3 eerste afleveringen opgenomen. De vierde aflevering niet. Wanneer ik die opnieuw wilde inplannen kreeg ik boven aan het beeld de melding: De zender of het programma staat het opnemen niet toe. Vreem omdat de eerste drie wel konden worden opgenomen. De komende en nieuwe serie Steeldown Murders die wordt uitgezonden vanaf 5 april kan ik helemaal niet opnemen. Krijg de bovenstaande melding te zien. Vreemd omdat de publieke omroep nooit dergelijke drempels opwerpt. Wel contact gehad met de telefonische helpdesk. Maar die konden mij niet helpen. Ik denk dat er een hoge vertegenwoordiger van Odido even in discussie moet gaan met de NPO wat de reden van die opname drempel is. Of is het wellicht zo dat de mediabox van Odido weer ens kuren vertoont? Ik ben razend nieuwsgierig welke oplossing er door Odido wordt gevonden.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.