Van sommige programma’s die we opnemen en terugkijken staat het einde er niet op! Hij neemt het programma dus net niet helemaal op. Regelmatig voorgekomen en is erg vervelend. Hoe komt dit en wat kan ik eraan doen?
Het kan zijn dat programma’s ongepland uitlopen of dat de tijd in de online tv-gids niet correct is doorgegeven aan Tele2. Misschien heeft jouw recorder de mogelijkheid om de eindtijd van de opname aan te passen tijdens het instellen van een geplande opname. Als de techniek cloud opname betreft dan kan je hier weinig zelf aan doen.
Het kan zijn dat programma’s ongepland uitlopen of dat de tijd in de online tv-gids niet correct is doorgegeven aan Tele2. Misschien heeft jouw recorder de mogelijkheid om de eindtijd van de opname aan te passen tijdens het instellen van een geplande opname. Als de techniek cloud opname betreft dan kan je hier weinig zelf aan doen.
Ik bedoel natuurlijk T-Mobile in plaats van Tele2
Het is jammer dat het systeem volgens mij niet meer bestaat, maar in het verleden in de tijd van de videorecorder had ik er een welke met het PDC (programm delivery control) werkte.
Stel: je wilde een programma opnemen je klikte dat aan op de teletekstpagina van de zender b.v. voor Nederland1 pagina 201 enz. begon het programma dan werd er vanuit de studio een sein meegezonden en startte de opname, liep het uit dan stopte de opname ook later, kortom een handig systeem.
Nu met de E.P.G. zou dat ook perfect moeten kunnen werken
Hi
Je kunt een opname ook bewerken. Selecteer via de “Gids” of “Mini Gids” de opname en druk op “REC”. Je kunt nu de opname stoppen, verwijderen, een herhaling inplannen of ingeplande opnames verwijderen. Wil je de eindtijd van de opname wijzigen? Selecteer dan “Eindtijd” en navigeer naar links om te verkorten of rechts om te verlengen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.