Ik kan nog steeds niet opnemen.
ik krijg steeds melding dat deze in behandeling is.
op de mails wordt ook niet gereageerd
Ik kan nog steeds niet opnemen.
ik krijg steeds melding dat deze in behandeling is.
op de mails wordt ook niet gereageerd
Hoi
Maak jij gebruik van de harddiskrecorder (de Entone Amulet 515) toevallig? Zo ja, ik kan deze voor je omruilen zodat alle opnameproblemen opgelost zijn en je voortaan in de Cloud kunt opnemen tot een max van 200 uur. Het maandbedrag zal ongeveer hetzelfde zijn, tenzij je de Amulet helemaal gratis hebt in jouw abonnement.
Hoi Jason,
volgens mij niet, ik dacht dat ik 3 precies dezelfde kastjes had en alledrie zonder opname functie.
deze zijn geloof ik zo’n jaar geleden omgeruild met de oude t-mobile kastjes.
kun jij dit terugvinden ergens?
Hi
Hallo Nora,
Bedankt hiervoor, het werkt nu wel.
gr Karin
Hi
Super, dankjewel voor deze update
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.