Skip to main content

Het gaat om de Entone-27 Interactieve TV Box. Dit probleem heb ik sinds vrijdagavond.
Ik heb zowel vrijdag- als zaterdagavond het modem en de box een minuut van stroom gehaald en weer opgestart. De box heb ik nogmaals via het menu herstart (box en gebruikersinterface), maar dit allemaal lost het probleem helaas niet op.
De disk was max voor de helft gebruikt. Pauzeren gaat vreemd genoeg wel.

Ik zie dat het eerder is voorgekomen en dat een reset van jullie kant het probleem kan oplossen.

Graag zo spoedig mogelijk de reset uitvoeren.

Met vriendelijke groet,
Kevin

Hey @kevinchi_w7,

Zo te zien heb je onlangs contact opgenomen met mijn collega van de klantenservice. Op de achtergrond is alles in gang gezet om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Onze techneuten gaan op afstand je TV Box van een reset voorzien waarna je weer zorgeloos TV kunt kijken. Bedankt voor je geduld! 


Hi Piotr,

Bedankt voor je bericht. Wordt de reset nog voor het weekend uitgevoerd?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Kevin


Hey @kevinchi_w7,

Door de drukte van de afgelopen periode zal dit iets langer duren dan dat je gewend bent van ons. Zodra de reset is volbracht dan ontvang je daar per e-mail een bevestiging van. Sorry voor het ongemak!


Reageer