Skip to main content

Ik heb een iPad Air 3 met de laatste iPadOS (15.6,1) en onlangs overgestapt naar T-mobile met de mogelijkheid van cloud opnemen. Als ik probeer op te nemen met de app op de IPad dan krijg ik geen knop om mijn keuze te bevestigen. Op mijn Android telefoon lukt dit wel. Is hier een oplossing voor?

(Ik heb de app ook nog op een andere iPad Air geladen en kreeg daar hetzelfde probleem)

Hi @Walt010, heel goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik help je hier graag bij, want dit zou zonder problemen moeten werken. Heb je de App ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zojuist heb ik meteen aan onze tv-specialisten gevraagd of zij weten wat er hier verkeerd gaat. Zodra ik een terugkoppeling heb gekregen, dan laat ik die aan je weten. Ik wil dit namelijk zo snel mogelijk voor jou verhelpen! 🍀


Hi @Walt010, mijn collega's willen graag wat extra informatie doorkrijgen! Kun je aangeven of je wel een programma kunt opnemen via het menu? Het is belangrijk dat we het scenario weten van hoe je hierop komt en/of het op een alternatieve manier wel werkt. Als hierop terug kunt komen, dan zou dat super zijn. 


Hi @Walt010, mijn collega's willen graag wat extra informatie doorkrijgen! Kun je aangeven of je wel een programma kunt opnemen via het menu? Het is belangrijk dat we het scenario weten van hoe je hierop komt en/of het op een alternatieve manier wel werkt. Als hierop terug kunt komen, dan zou dat super zijn. 

Ha Lisa, Ik weet niet precies welk menu je bedoelt. Maar ook als ik in de app op handmatig opnemen klik, verschijnt er geen knok waarop ik mijn keuze kan bevestigen. Tot nu toe keek ik via de TV anywhere app, maar heb nu ook even geprobeerd of ik via de tv box wel kan opnemen, maar dat lukt ook niet. De TV geeft aan dat fout 132116 optreedt (fout ophalen van gegevens). Het gekke is dat ik via de Android app op mijn telefoon wel gewoon kan opnemen.

(ik gebruik het Frits.box 7581 modem, misschien dat daar een oorzaak ligt).


Hi @Walt010, heel erg bedankt voor het uitpluizen! Ik vermoed dat het inderdaad mis gaat bij het feit dat jij een eigen modem gebruikt. Zou je eens het Zyxel modem willen aansluiten om uit te sluiten of de Fritz Box wellicht de boosdoener van dit probleem is? Ik hoor graag je bevindingen. 


Met het zyxel modem werkt alles prima. Voorlopig deze maar blijven gebruiken. Jammer want ik wilde liefst mijn Fritz.box modem blijven gebruiken. Om internet aan te sluiten was dat geen probleem, maar met de tv box lukte het dus niet. Bedankt voor je hulp.


Hi @Walt010, merci voor de terugkoppeling! Ik ben heel blij om te lezen dat je geen problemen ervaart met het Zyxel modem, al had ik voor jou gehoopt dat het ook goed zou werken met de Fritz Box. Gelukkig weten we nu wel waar het misgaat. Heel graag gedaan en laat het vooral weten als je nog andere vragen hebt. 


Reageer