Beantwoord
Opnemen harddisk werkt weer niet
Ik kan weer geen programma meer opnemen. Vorige keer ook melding gedaan: "Krijg de volgende melding: opnemen is niet mogelijk. Er is geen capaciteit beschikbaar voor opname. Ik heb alles gewist maar het balkje blijft vol. Wat doe ik verkeerd?"
Toen is een reset op afstand gedaan door jullie, toen werkte het weer. Nu alles weer gewist maar probleem blijft. Hoe nu verder? Weer op afstand resetten? Dan elke keer weer.... Hoor het graag.
Toen is een reset op afstand gedaan door jullie, toen werkte het weer. Nu alles weer gewist maar probleem blijft. Hoe nu verder? Weer op afstand resetten? Dan elke keer weer.... Hoor het graag.
Beste antwoord door Jeroen
Hoi hvdveen2,
Binnenkort komt er een update van de tv kastjes die het opnameprobleem gaat verhelpen. Voor nu kan ik opnieuw een reset geven aan het kastje indien je dit wenst. Excuus voor het ongemak!
Bekijk origineelBinnenkort komt er een update van de tv kastjes die het opnameprobleem gaat verhelpen. Voor nu kan ik opnieuw een reset geven aan het kastje indien je dit wenst. Excuus voor het ongemak!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.