Skip to main content

Beste,

Het gebeurt me regelmatig, bij verschillende zenders, dat de opnames niet goed werken. Vaak wordt er maar 3 of 4 seconden opgenomen van een heel programma dat ik via de gids heb gekozen.

Exact hetzelfde zie ik dan gebeuren bij ‘terugkijken’. Er wordt een seconde of 4 weergegeven en daarna basta.

Resetten van de apparatuur biedt geen oplossing.

Hi @KoenZ, ik wil je graag laten weten dat mijn collega van de technische dienst dit weer verder door heeft gezet naar onze IT-afdeling! Het blijkt dus gecompliceerder te liggen en daarom is onze IT-afdeling ingeschakeld om hierbij te helpen. Ik blijf dit checken voor je en ga mijn best doen om binnenkort een nieuwe concrete update met je te delen!


Is er inmiddels al zicht op een oplossing?

Ik kijk niet zo heel veel Animal Planet maar af en toe wil ik wel wat opnemen cq terugkijken en dat behoort beiden nog steeds niet tot de mogelijkheden..


@KoenZ Mijn collega Lisa houdt het nauw voor je in de gaten! Ik heb voor de zekerheid in de tussentijd nog even gecheckt of het lukt met terugkijken via bijvoorbeeld TV Anywhere via de app en webversie, als wellicht een tijdelijke oplossing. Hierop lijkt het te lukken. Klopt het dat het bij jou ook via deze weg werkt en het met Animal Planet echt alleen met opnames is? Hopelijk kan je via deze weg alles terugkijken tot het probleem volledig is opgelost!


Terugkijken via de app (en webversie) kan ik idd wel.

Het probleem ligt puur bij het opnemen van Animal Planet en het normale terugkijken op de tv (van die zender); ook dat laatste is voor mij niet mogelijk.

Maar goed; ik ben nog niet vergeten.

Thanks.


Hi @KoenZ, thanks voor de snelle reactie! Fijn dat dit wel lukt, al hoort het inderdaad ook zo snel mogelijk weer via de tv te kunnen inclusief het opnemen. De reden dat ik nog geen verdere update met je heb gedeeld, is omdat er nog geen concrete terugkoppeling is gekomen uit het onderzoek. Zoals Demi heeft aangegeven, houd ik dit nog steeds nauwlettend voor je in de gaten. Omdat het onderzoek al best al even loopt, heb ik ook aan één van mijn collega's van de IT-afdeling gevraagd of er toch al iets met mij gedeeld kan worden. Zodra ik iets kan melden, dan ben je de eerste die het hoort! 💪 


Hi @KoenZ, zoals ik alweer even geleden aangaf heb ik om een concrete update gevraagd bij de IT-afdeling! Het issue is nog volop in onderzoek en er was dan ook nog geen exacte status update die zij met mij konden delen. Toevallig zie ik in een update van vandaag dat er bijna een tijdelijke workaround is ontwikkeld, die ervoor zou moeten zorgen dat dit wordt opgelost. Ik hoop deze snel aan jou mee te kunnen geven. Ik wil je echt onwijs bedanken voor jouw geduld aangezien het al lang speelt, dankjewel! ☘️


Hi @KoenZ, ik heb goed nieuws! Vanochtend heb ik doorgekregen dat dit issue zou moeten zijn opgelost. Kan je aangeven of dit ook voor jou geldt? Dat zou een super mooi begin zijn van het weekend, dus ik hoor het graag! 🎈


Hoi Lisa,

Ja, het werkt weer!

Top, thanks.


Wat een top nieuws! Dankjewel voor de bevestiging @KoenZ! Zojuist heb ik dan ook de vergoeding voor je in orde gemaakt. Dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik heb gekozen om twee maanden de kosten te vergoeden van Cloud Opnemen, omdat jij hier in november ook issues mee ervaarde. Maak er een heel mooi weekend van! 🎈