Skip to main content

Tja gisteren TMobile geïnstalleerd , wat heb ik een spijt. Zou gisteren ook terug willen naar mijn oude provider. Alles wat ze je namelijk niet vertellen bij TMobile:

  • je kunt geen buitenlandse programma's meer opnemen,
  • er is geen Teletekst meer beschikbaar
  • tv ontvanger met harddisk worden niet meer geleverd

Hi@vannidejo Balen dat je niet tevreden bent over de TV service! Alle nieuwe klanten krijgen automatisch het vernieuwde T-Mobile TV platform bij de TV Box. Een van de functies van het vernieuwde T-Mobile TV platform is ‘Cloud Opnemen’. Zo kan je voor € 5,00 per maand jouw favoriete films en series opnemen! Cloud Opnemen kan je in My T-Mobile Thuis heel makkelijk aan en uitzetten. Dit maakt het flexibeler dan de TV Box met harddisk recorder en betaal je geen vaste kosten voor de eerste TV Box (€ 5,00 p.m.). Welke programma's je precies kan opnemen, vind je op onze website.  

 

Teletekst is met dit vernieuwde platform alleen mogelijk op het DSL netwerk, op Glasvezel wordt dit niet meer ondersteund. Heb je Glasvezel en wil je toch graag Teletekst? Dan is er een alternatieve optie, namelijk het gebruiken van Teletekst via de website van NOS. Dit vind je hier.

 


Reageer