Beantwoord

Opnames tonen geen samenvatting

  • 2 May 2024
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 3

Hallo,

 

ik heb niet alle reacties bekijken voor betreft de beta van de nieuwe app.

Over het algemeen, na de gewenningsperiode bij het gebruik van de nieuwe interface, is mij zeer goed bevallen. Wel heb ik gemerkt dat bij gemaakte opnames de bijbehorende samenvatting van de inhoud niet gevonden kan worden tenzij ik iets over het hoofd zie. 

 

Michel

 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 3 May 2024, 13:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Michel281, dank voor deze review en de aanvulling over de opnames. Welke samenvatting bedoel je precies? Zou je hier een foto van kunnen maken? Geef ook antwoord op onderstaande vragen:

  • Welke televisie heb jij? Noem het merk en model.
  • Merk je dit bij alle opnames?
  • Maak een foto van de samenvatting die je mist.

Dankjewel!

Reputatie 3

Welke televisie heb jij? Noem het merk en model.

Samsung QD-OLED 65S95C (2023)

 

Merk je dit bij alle opnames?

Ja

 

Maak een foto van de samenvatting die je mist.

De Odido TV app verbiedt het maken van screenshots daarom ben ik genoodzaakt om een foto te maken van het beeldscherm van de Odido TV app voor Android om jou een idee te geven waarover ik het heb.

 

Dit is een schermafbeelding van de Odido TV app van één van de afleveringen van "Help mijn man is een klusser". 

Aan de rechterkant zie je een samenvatting van de aflevering die ik in de update van de Okido TV app voor Android TV mis. 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Michel281, ontzettend bedankt voor de informatie! Zou je mij alleen nog een foto willen sturen van de TV App waarop deze samenvatting niet te zien is? Dan kan ik hier gelijk een onderzoek voor opstarten! 

Reputatie 3

Hi @Michel281, ontzettend bedankt voor de informatie! Zou je mij alleen nog een foto willen sturen van de TV App waarop deze samenvatting niet te zien is? Dan kan ik hier gelijk een onderzoek voor opstarten! 

Hi @Cheyenne van Odido ,@Nora van Odido 

Dank je wel voor je reactie. 

Het lijkt mij helemaal niet zinvol om een foto te maken van de bèta Odido TV app voor Android TV/Google Chrome met TV want het is overduidelijk dat een dergelijke samenvatting per opname ontbreekt die in de voorgaande versie er wel was en ook in de mobiele app for Android.

Je kunt het zelf bij jullie nagaan door zelf de beta Odido TV app voor Google TV/Google Chromecast met TV en dan kun je zelf vaststellen dat een dergelijke samenvatting niet te vinden is.

Het enige wat je ziet is het icoontje van de gemaakte opname en that's It! 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Michel281, ik begrijp je reactie volkomen! Om een onderzoek te starten, moeten wij dit aanleveren. Anders wordt het niet in behandeling genomen. Alvast bedankt voor je moeite, dit waarderen we! Groetjes, Ishana

Reputatie 3

Hoi @Michel281, ik begrijp je reactie volkomen! Om een onderzoek te starten, moeten wij dit aanleveren. Anders wordt het niet in behandeling genomen. Alvast bedankt voor je moeite, dit waarderen we! Groetjes, Ishana

Hallo, 

 

Ik heb nog eens goed gekeken en ik ben er zojuist achter gekomen dat je in de beta van de Odido TV app voor Android TV/Google Chromecast met TV de opname eerst dient te starten alvorens je in de navigatie-gedeelte op "I" moet drukken om inderdaad die samenvatting te zien die ik vergeefs eerder zocht. In de voorgaande versie en in de Odido TV app for Android kun je de samenvatting van een opname zien voordat je een opname start! Zie bijgevoegde foto's.

Op een andere manier kun je dus de samenvatting van een opname lezen

 

Reageer