Opnames RTL en SBS



Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 1

Hallo Tommie

 

Vandaag 112Vandaag (137) op RTL5 van 17:16 opgenomen en om 23:00 uur willen gaan kijken met resultaat zandloper en zwartscherm.

TV opnieuw opgestart en programma zonder problemen kunnen kijken.

Helaas vergeten deze test op mijn laptop of telefoon te doen.

Morgen zal ik hetzelfde nogmaals testen, maar dan ook op laptop en telefoon.

 

Silent Witness op BBC First kanaal 110 van woensdag 12-7-2023 04:20 kan niet gekeken worden via de tv-gids of anders. We krijgen de melding: Terug lijken wordt niet ondersteund voor dit programma, terwijl dit volgens de zenderslijst op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx wel mogelijk zou moeten zijn

Reputatie 7
Badge +9

Hey @anika53, bedankt voor je snelle terugkoppeling!

Werkt terugkijken via de gids wel voor de aflevering van 112Vandaag?

 

Zou je mij ook nog de versie van je Samsung tv (Tizen) kunnen doorsturen?

  1. Klik op de 'Menu' knop op de afstandsbediening.
  2. Klik nogmaals op 'Menu'
  3. Ga naar 'Ondersteuning'
  4. Scroll naar 'Software update'
  5. Aan de rechterkant zie je de huidige (Tizen) softwareversie staan.

 

Terugkijken

Ook al is terugkijken mogelijk op een zender, betekent dit niet dat alle programma's terug te kijken zijn. De zender bepaald namelijk de rechten voor elk individueel programma, wat mag wel teruggekeken worden en wat niet en in welk tijdsbestek. Het kan dus zijn dat wij aangeven dat terugkijken mogelijk is op de zender maar dat niet alle programma's ook terug te kijken zijn. Dit is compleet in de handen van de zender en heeft met bepaalde rechten te maken. 

 

Reputatie 1

Hallo Tommie.

 

Updates worden automatisch ge-installeerd

Versie 1.0.19 bijgewerkt 31/5/2023 T-Moibile Thuis

Versie software Samsung  1430

 

Afspelen opname 112vandaag afl. 138 RTL5 21:35 uur vandaag 15:05 geeft zandloper en zwart beeld.

Na herstart tv kan ik deze opname wel afspelen

Reputatie 7
Badge +9

@anika53 bedankt voor je terugkoppeling, ik geef het door aan de techneuten!

Reputatie 1

Verrassende (?) status update:

  1. Geen oplossing to nu toe
  2. Niet teruggebeld (is nog geen enkele keer gebeurd !!!! )
  3. Moet nu regelmatig te tv opnieuw opstarten om te kijken of de opname wel werkt na eerst een zandloper in beeld gekregen te hebben

Ik stel T-Mobile voor om een tv-box (gratis) beschikbaar te stellen tot het probleem is opgelost. In de tussentijd zal ik op verzoek testen of de opnames lukken zonder de huidige problemen.

Wanneer kan ik restitutie verwachten van de kosten voor “opnemen” vanaf maart 2023 en verlaging van mijn huidige abonnementskosten tot het probleem is opgelost.

Wat kan T-Mobile wel:

  1. Aanmelding als klant en bevestiging, doorlooptijd 5 dagen
  2. Melden wijzing naar glasvezel, doorlooptijd circa 3 weken incl. aanleggen vanaf straat

 

Verzoek van mij: T-MOBILE REAGEER ZELF EENS I.P.V. DAT IK ZELF ELKE KEER WEER MOET REAGEREN OF IEMAND VAN DE COMMUNITY

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @anika53, het klopt dat we op dit moment nog geen oplossing hiervoor hebben. Dit moet naar onze leverancier van de TV app voor Samsung. Hier gaat meestal veel tijd overheen omdat dit niet zomaar gefixt kan worden. 

Wat ik voor je kan doen is je een TV Box opsturen en de kosten, in 1 keer, vergoeden. Je krijgt dan het bedrag van één jaar, in 1 keer, op je rekening. Ik kan je namelijk niet een gratis TV Box opsturen. Dan hebben we in ieder geval de kosten voor je vergoed en kan je als nog een jaar lang genieten van de TV Box. Daarnaast zal ik de kosten van Cloud Opnemen vanaf maart tot en met juli voor je vergoeden. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Zal ik dit voor je in gang zetten?

Reputatie 1

Hallo Tommie,

Dank voor je snelle reactie.

Je was de enige die online snel reageerde 👌. We vinden het jammer dat er nu pas door T-Mobile wordt bevestigd dat de app niet correct werkt en het probleem niet zo maar opgelost is.

We accepteren je voorstel wat onze frustraties enigszins zal wegnemen. Misschien dat dit probleem volgend jaar dan opgelost is 🤞

Reputatie 7
Badge +9

Hey @anika53, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb alles direct voor je in gang gezet. Je ontvangt hier nog een bericht over en de zending van de TV Box is te zien in My T-Mobile. De vergoeding zul je terugzien op een volgend factuur!

 

Hey @anika53, het klopt dat we op dit moment nog geen oplossing hiervoor hebben. Dit moet naar onze leverancier van de TV app voor Samsung. Hier gaat meestal veel tijd overheen omdat dit niet zomaar gefixt kan worden. 

Wat ik voor je kan doen is je een TV Box opsturen en de kosten, in 1 keer, vergoeden. Je krijgt dan het bedrag van één jaar, in 1 keer, op je rekening. Ik kan je namelijk niet een gratis TV Box opsturen. Dan hebben we in ieder geval de kosten voor je vergoed en kan je als nog een jaar lang genieten van de TV Box. Daarnaast zal ik de kosten van Cloud Opnemen vanaf maart tot en met juli voor je vergoeden. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Zal ik dit voor je in gang zetten?

 

Reputatie 1

Tommie,

 

Zojuist de doos met de volgende items ontvangen:

TV-box

UTP-kabel

HDMI-kabel

 

maar geen adapter.

 

Kan deze nog inclusief snoertje nagestuurd worden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @anika53, dat is inderdaad wel vreemd. Ik heb direct een voeding voor je aangevraagd, deze zal zo snel mogelijk worden verzonden! 

Reageer