Als ik wat op wil nemen krijg ik de volgende melding 133092 aantal 50 herhaalde opnames bereikt, terwijl dit helemaal niet zo is.
Heb dit probleem nu al een week of drie.
Groetjes Erwin
Als ik wat op wil nemen krijg ik de volgende melding 133092 aantal 50 herhaalde opnames bereikt, terwijl dit helemaal niet zo is.
Heb dit probleem nu al een week of drie.
Groetjes Erwin
Hi Erwin, slim dat je dit bij ons aankaart! Heb je helemaal geen series ingepland om op te nemen? Zou je dit kunnen controleren bij je ingeplande opnames? Zelf heb ik ook uitgebreid de TV Box uitgeplozen, maar ik kon hier niks speciaals op terugvinden. Ik neem aan dat je dit probleem op beide TV Boxen hebt? Ik hoor het graag, en hiermee kan ik verdere stappen ondernemen!
Hallo.
Ik had 15 series gepland tot ik de foutmelding kreeg.
Om te proberen heb ik er 2 verwijderd maar dit loste mijn probleem niet op.
Op mijn tweede box heb ik dit probleem ook.
Zelf via de app op mijn telefoon krijg ik de foutmelding.
Groetjes Erwin
Hi
Ik lees dat je het probleem ook aangekaart hebt in dit topic (link is klikbaar). Om het centraal te houden en jou zo goed mogelijk te helpen, wil ik je vragen om de discussie daar voort te zetten. Zo komen we eerder tot een oplossing!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.