Skip to main content

opnames lopen vast

Heb nu al bij 2 programma dat zodra ik hem ga afspelen en doorzet naar 20 minuten dat ie niks meer doet. Kan alleen stroom eraf halen. En dan weer hetzelfde! Wat is er aan de hand? Zijn alleen opnames van veronica waar ie bij vastloopt

Uitgelichte reactie

5 april 2025

Hoi ​@nandaleerink, ik wil graag ervoor zorgen dat je zorgeloos kunt genieten van je opnames! 😊 Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig. Zou je deze vragen zorgvuldig willen beantwoorden? 

• Wanneer heb je het opgenomen programma bekeken? (Datum & tijdstip)
  • Om welke uitzending gaat het en op welke zender?
  • Wanneer is de opname gemaakt? (Datum & tijdstip)
  • Kijk je de opname terwijl hetzelfde live programma loopt?
  • Zie je een foutmelding tijdens het afspelen van de opname?

Zou je voor mij ook je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag!

4 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 5 april 2025

Hoi ​@nandaleerink, ik wil graag ervoor zorgen dat je zorgeloos kunt genieten van je opnames! 😊 Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig. Zou je deze vragen zorgvuldig willen beantwoorden? 

• Wanneer heb je het opgenomen programma bekeken? (Datum & tijdstip)
  • Om welke uitzending gaat het en op welke zender?
  • Wanneer is de opname gemaakt? (Datum & tijdstip)
  • Kijk je de opname terwijl hetzelfde live programma loopt?
  • Zie je een foutmelding tijdens het afspelen van de opname?

Zou je voor mij ook je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag!

• Auteur
  • Debutant
  • 6 reacties
  • 5 april 2025

Hoi Ishana,

Wou het dag van melding kijken maar nu probeer ik het weer, spoel vooruit en loopt weer vast. Gaat om fbi most wanted op veronica van zondagavond 23 maart om 20.00 uur en de aflevering fbi die daarna begint. Kijk dus niet op moment dat opname loopt. En geen foutmelding, alleen bevroren beeld.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 7 april 2025

Hey ​@nandaleerink, bedankt voor de verduidelijking. Ik heb dit eens getest met de aflevering van zondag 23 maart in de webbroswer en ik krijg daar, als ik hem op 20:00 zet een foutmelding te zien dat het niet kan afgespeeld worden. Bij de andere afleveringen niet. Ik heb dit daarom doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder gaan onderzoeken!

• Auteur
  • Debutant
  • 6 reacties
  • 8 april 2025

Hoi Tommie,

Via de app op de telefoon kan ik wel kijken. Kreeg eerst een foutmelding maar nog een x gestart en day ging goed

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen