Skip to main content

Sinds de overgang naar Odido merk ik dat opnames regelmatig niet af te spelen zijn, terwijl ze wel gewoon op de lijst staan. Ook gebeurt het regelmatig dat opnames na een paar dagen “mislukt" zijn, terwijl ze daarvoor nog gewoon gelukt zijn.

 

Ik heb de stekker er al uitgehaald en na meer dan 10 sec teruggestort en nog steeds werkt het niet!

 

Wat is hier de reden van en hoe wordt dit opgelost?

Hoi @Vendelle, slim dat je dit meldt hier! In principe zou dit probleem verholpen moeten zijn dus ik ben erg benieuwd naar de volgende checks:

  1. Om welke zender gaat?
  2. Bij welke programma's speelt? 
  3. Gebruik je Cloud Opnemen of de harddiskrecorder van Entone (Amulet 515)?
  4. Speelt dit enkel op vaste kalenderdagen of is het geheel willekeurig?
  5. Sinds wanneer ervaar je dit probleem?

 


Hoi @Jason van Odido ,

 

Dank je wel voor je reactie. Hierbij mijn antwoorden op jouw vragen:

  1. De meest recente opname waar het mis ging was op BBC 1, maar het is ook al op BBC 2, 3 en 4 gebeurd.
  2. Masterchef, Documentaires (verschillende), House of games, QI etc.
  3. Wij gebruiken de harddiskrecorder.
  4. Het is geheel willekeurig en ook niet elke week hetzelfde programma.
  5. Sinds de eerste update van de box nadat T-mobile Odido werd.

Hopelijk kun je hier iets mee.


Hoi @Vendelle, bedankt voor deze toelichting, super! Ik zie dat je inderdaad al lang dezelfde apparatuur gebruikt. Op dit moment hebben we een veel nieuwe TV Box die Cloud Opnemen ondersteunt. Hiermee kan je ook opnemen én opnames bekijken met je mobiels, laptops en tablets. Daarnaast is dit platform een stuk moderner waardoor het beter werkt. Graag stuur ik je hiervoor een nieuwe TV Box op, alleen mis je dan wel de opnames die je tot nu toe hebt gemaakt. Mocht je hiermee akkoord gaan dan zorg ik graag dat er binnen de kortste keren een modern model bij je thuis komt!

Daarnaast zie ik dat je ook een oud internetprijsplan hebt. Graag raad ik je aan om ons nieuwe aanbod te bekijken in je Mijn Odido Account: Wijzig je internetsnelheid. Wij bieden je namelijk een nieuwer prijsplan aan met een hogere internetsnelheid voor een lager bedrag per maand.

Geef het gerust aan als je graag de nieuwe TV Box tegemoet ziet komen, dan maak ik het graag voor je in orde! 😊


Hoi @Vendelle, bedankt voor deze toelichting, super! Ik zie dat je inderdaad al lang dezelfde apparatuur gebruikt. Op dit moment hebben we een veel nieuwe TV Box die Cloud Opnemen ondersteunt. Hiermee kan je ook opnemen én opnames bekijken met je mobiels, laptops en tablets. Daarnaast is dit platform een stuk moderner waardoor het beter werkt. Graag stuur ik je hiervoor een nieuwe TV Box op, alleen mis je dan wel de opnames die je tot nu toe hebt gemaakt. Mocht je hiermee akkoord gaan dan zorg ik graag dat er binnen de kortste keren een modern model bij je thuis komt!

Daarnaast zie ik dat je ook een oud internetprijsplan hebt. Graag raad ik je aan om ons nieuwe aanbod te bekijken in je Mijn Odido Account: Wijzig je internetsnelheid. Wij bieden je namelijk een nieuwer prijsplan aan met een hogere internetsnelheid voor een lager bedrag per maand.

Geef het gerust aan als je graag de nieuwe TV Box tegemoet ziet komen, dan maak ik het graag voor je in orde! 😊

Hoi @Cal van Odido

Bedankt voor je reactie. Ik heb nog een aantal vragen:

  1. Als we een nieuwe TV Box krijgen, betekent dit dan ook dat we BBC 3 en 4 kwijt zijn?
  2. Kun je in de Cloud ook meer dan 1 opname tegelijk maken? En kunnen we dan ook nog opnemen vanaf BBC 3 en 4?
  3. Ik heb geprobeerd te kijken naar het nieuwe aanbod voor wat betreft het internetplan. Ik kan het echter niet goed vinden. Ik had blijkbaar nog geen mijn odido-account aangemaakt. Kun je uitleggen hoe ik bij dat nieuwe aanbod kan komen, want ik zie nu alleen “Bestel een nieuw abonnement” en “Bestaand abonnement toevoegen”.

Dank je wel alvast voor je antwoorden!


@Vendelle Alle antwoorden op jouw vragen:

  1. BBC Four is het enige BBC kanaal dat niet in Cloud Opnemen kan worden opgenomen omdat er geen licentie voor is;
  2. Je kunt met Cloud Opnemen onbeperkt tegelijk opnemen (afhankelijk van hoeveel uren er nog openstaan natuurlijk);
  3. Je kunt navigeren naar Wijzig je internetsnelheid dan kom je vanzelf bij het nieuwe prijsplan uit en zie je meteen wat deze nieuwe propositie inhoudt.

Hopelijk heb ik hiermee alles beantwoord. Veel succes met de keuze! Wij staan altijd voor je klaar.


Reageer