Hoi @Vendelle, bedankt voor deze toelichting, super! Ik zie dat je inderdaad al lang dezelfde apparatuur gebruikt. Op dit moment hebben we een veel nieuwe TV Box die Cloud Opnemen ondersteunt. Hiermee kan je ook opnemen én opnames bekijken met je mobiels, laptops en tablets. Daarnaast is dit platform een stuk moderner waardoor het beter werkt. Graag stuur ik je hiervoor een nieuwe TV Box op, alleen mis je dan wel de opnames die je tot nu toe hebt gemaakt. Mocht je hiermee akkoord gaan dan zorg ik graag dat er binnen de kortste keren een modern model bij je thuis komt!
Daarnaast zie ik dat je ook een oud internetprijsplan hebt. Graag raad ik je aan om ons nieuwe aanbod te bekijken in je Mijn Odido Account: Wijzig je internetsnelheid. Wij bieden je namelijk een nieuwer prijsplan aan met een hogere internetsnelheid voor een lager bedrag per maand.
Geef het gerust aan als je graag de nieuwe TV Box tegemoet ziet komen, dan maak ik het graag voor je in orde!