Sinds een paar weken kan ik opgenomen programma's wel terug kijken, maar niet hervatten. Als ik tussentijds stop met kijken kan ik de opname later niet op het gestopte tijdstip hervatten. Het programma begint dan weer helemaal opnieuw... Hebben meer klanten hier last van en kan dit verholpen worden?
Bladzijde 1 / 1
Hi @Jumi76 , daar gaan we meteen naar kijken! Zou je onderstaande stappen eens uit willen voeren om te kijken of dit het probleem opgelost? Mocht dit niet het geval zijn laat het mij dan even weten, dan voer ik een fabrieksreset uit van je TV Box. Hierbij worden dan wel alle opnames gewist dus geef maar een seintje wanneer het uit komt.
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten
Thanks! Probleem verholpen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.