Skip to main content

Opnames en Gids niet te gebruiken

• 7 april 2025
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

Wij kunnen de functies ‘Opnames’ en ‘Gids’ niet gebruken. Telkens als wij die functies willen activeren, krijgen we de melding dat er geen internetverbinding is. Gaan we vervolgens kijken bij de verbinding, dan zien we dat er wèl verbinding is en dat het signaal ‘uitstekend’ is. We kunnen gewoon tv kijken en internet en wifi in huis (voor IPhone en PC) werken prima. Het glasvezelkastje en de router zijn inmiddels opnieuw opgestart, maar dat helpt niet. Wat nu te doen? 

Uitgelichte reactie

8 april 2025

Hey ​@Yamahans, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je van alle functies weer gebruik kan maken. Het is op dit moment bekend dat bij sommige Mediaboxen de Gids niet helemaal lekker werkt en inderdaad de melding krijgt van geen internet. Kan je mij iets meer uitleg geven over de fout die je krijgt bij opnames? Er lopen op dit moment problemen met de opname functie voor NPO 1, 2 en 3, voor de rest van de zenders moet het normaal werken. Laat je mij weten wat er precies aan de hand is met de opname functie? Alvast bedankt! 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 8 april 2025

Hey ​@Yamahans, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je van alle functies weer gebruik kan maken. Het is op dit moment bekend dat bij sommige Mediaboxen de Gids niet helemaal lekker werkt en inderdaad de melding krijgt van geen internet. Kan je mij iets meer uitleg geven over de fout die je krijgt bij opnames? Er lopen op dit moment problemen met de opname functie voor NPO 1, 2 en 3, voor de rest van de zenders moet het normaal werken. Laat je mij weten wat er precies aan de hand is met de opname functie? Alvast bedankt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen