Skip to main content

Opnames bekijken iPhone

  • 8 July 2024
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

Goedemorgen, ik kan mijn opnames niet zien op Iphone 11 pro max versie ios 17.5.1. heeft iemand een idee? Op mijn laptop en tv wel.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Suerte, van harte welkom op de community! Ik heb het ook meteen aan mijn kant getest en hierop lukt het wel om de opnames af te spelen. Gezien het ook werkt op je laptop en de tv, vermoed ik dat het aan je toestel ligt. Zou je eens de app op je iPhone willen verwijderen en opnieuw willen installeren en kijken of het hierna lukt om de opnames te zien? Mocht het nog niet lukken, wat gebeurt er precies op je iPhone? Krijg je een foutmelding, zwart beeld of kan je heel de opname niet terugvinden? Ik ben benieuwd!

Goedemiddag,

App verwijderd, Iphone uitgezet. Na 5 min Iphone aangezet en app gedownload. Inloggen en start. Beginscherm , pijkltje rechts bovenin, opnames.En dan zie ik vervolgens niets meer. 

Op m'n laptop, inloggen, pijltje rechtsbovenin verder kijken, en dan zie ik vervolgens links in beeld items als "verder kijken", "mijn opnames", "mijn zenders”etc. dit hele gebeuren zie ik niet op mijn Iphone. 

Ik krijg ook geen foutmelding.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Suerte, ik wil dit graag verder onderzoeken! Heb je een mogelijkheid om te testen of het op een andere telefoon/tablet wel werkt? Mocht dit niet het geval zijn, ontvang ik graag onderstaande gegevens:

  • Merk apparaat:
  • Type apparaat (Voorbeeld: iPhone [X], iPad [X], iPod etc. (vergeet versienummer / toevoeging niet) of Samsung Galaxy S7, Lenovo Tab, HTC one ):
  • iOS of Android versie:
  • Probleem met de app:
  • Welke handelingen/stappen voer je uit tot het probleem zich voordoet: 
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem:
  • Wat heb je zelf al allemaal geprobeerd om het op te lossen: 

Dan kunnen wij dit voor je doorzetten! Groetjes, Ishana

Goedemiddag,

Probleem is opgelost. Bij het willen bekijken van een opname op je Iphone moet je niet het pijltje rechtsboven in het scherm aantikken, maar onderin op het beginscherm naar je account gaan, vervolgens opnames aanklikken.

vr groet

Reageer