Skip to main content

Goededag,

 

Wij hebben sinds kort tv en internet van Odido. Wij krijgen, wanneer we een opname willen terugkijken, de melding dat er geen internet is. Als we dit vervolgens willen instellen geeft de box wel aan dat er een ethernetkabel is aangebracht maar de wifi ingesteld moet worden. Als we de wifi in willen stellen moet de ethernetkabel eruit. 

Als daarna de wifi is ingesteld blijft de box aangeven dat we geen internet hebben. 

 

Opnames via de app op de telefoon kunnen we wel gewoon terug kijken alleen niet via de box. 

 

Iemand enig idee?

Hi @Van heur, welkom op onze Community!

Het kan zijn dat het wifisignaal niet sterk genoeg is voor de Mediabox. Als je hem bekabeld aansluit, kun je dan wel de opnames bekijken of geeft hij dan dezelfde melding? 


Hallo tommie,

 

De mediabox is bekabeld aangesloten. Day maakt helaas geen verschil in het probleem. 

 

Via de app kunnen we wel terug kijken.

 

Gr marjolein


Zou je eens een poweflip willen uitvoeren en kijken of hij de melding niet meer weergeeft @Van heur?

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem, Mediabox en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en Mediabox en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 


Reageer