Skip to main content

Zou het mogelijk zijn om in het overzicht wat grote onder titeling plaatsen met duidelijk of het 1 of 2 serie is op de app is het duidelijker als tv

Hi @rob kempers, super dat je met een idee bij ons komt. Dat zien we graag, want we maken ons product graag beter en beter. Hiervoor hebben wij dit onderdeel in leven geroepen. Binnen Wensen en Suggesties kan jij delen wat je graag beter ziet bij ons. Ik wilde jouw topic hiernaar toe verplaatsen maar ik begrijp je wens nog niet helemaal. Wat bedoel je met ondertiteling? Bedoel je de tekst die het programma omschrijft? En wat bedoel je met serie 1 of 2? Wees zo duidelijk mogelijk en voeg bijvoorbeeld een foto toe!

zowel programma als deel 1 en 2 je moet hem eerst openen en dan is hij duidelijk het gaat hoofdzakelijk om de ondertiteling die onder de plaatjes staan dfie zijn op de computer een stuk duidelijker

Hi @rob kempers, als ik je goed begrijp is dit een wens die al bekend is bij ons. Toch bedankt voor het delen! Ons TV team checkt graag wat er mogelijk is.

duidelijk hartelijk dank

Reageer