Skip to main content

Het kijken van opnamen uit de cloud via de tv anywhere app op mijn iPad wordt steeds slechter en op dit moment zelfs onmogelijk. Ik heb al een nieuw kastje ontvangen, maar daar zit geen verschil in. Ook op mijn iPhone werkt het niet. Wanneer komt daar nu eens verbetering in. Ik kan niet wachten tot maart, dan mag ik een andere provider nemen, want dit is een hoop ellende. Morgen maar weer een keer bellen.

Goedemorgen @jeannette195, welkom op de Community, slim dat je jouw issue hier aankaart!

Graag check ik meteen hoe ik je het beste kan helpen, daarom heb ik een paar vragen om af te kaderen waar het precies door zou kunnen komen:

  1. Je geeft aan een nieuw kastje ontvangen te hebben, maar dat zou voor het kijken van opnames op jouw iPad geen verschil mogen uitmaken;
  2. Het werkt op zowel iPad als iPhone niet, werkt het op andere apparaten wel - inclusief de TV Box?;
  3. Kun je jouw klantnummer van Thuis toevoegen aan jouw profiel hier? Dan kan ik meteen nagaan waar het euvel precies vandaan komt;
  4. Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden én installeren? Vaak lost dit problemen zoals deze namelijk op.

Ik hoor graag van je wat hierop de antwoorden zijn, dan kan ik het zo snel mogelijk herstellen voor je! 😎

P.s. mocht je nog niet helemaal weten hoe je jouw klantnummer kunt toevoegen aan je profiel, check dan onze nieuwste Wiki: 

 


Reageer