Skip to main content

Ik heb een serie viewpoint  opgenomen op de belgische zender canvas maar kan deze niet afspelen op de tv ik kijk via tv anywhere bij het laden blijft hij hangen met een draaiende pijl andere programma,s worden wel goed afgespeeld,trouwens vis mijn mobiel kan het wel afgespeeld worden

Hi @Ben1953, goed dat je dit probleem aankaart. Ik los dit graag voor je op! Ik heb alleen iets meer informatie nodig.

 

  • Kijk je de opname terwijl de live uitzending van hetzelfde programma nog loopt?
  • Is de tv bekabeld aangesloten op het modem? 
  • Kan je de TV Anywhere App verwijderen en opnieuw installeren?

 

Ervaar je het probleem hierna nog steeds? Dan duik ik er graag dieper in. Ik hoor graag van je terug.


Ik probeer de opnames een dag daarna te kijken,de tv is bekabeld aangesloten en heb de app opnieuw geinstaleerd maar nog steeds blijft hij hangen bij het begin met een draaiende wiel


Ik heb nu wel uitgevonden als ik de opname start op mijn mobiel en daarna de opname start op de tv dat doet hij het wel!!wel vreemd


Hi @Ben1953, bedankt voor je snelle reactie. Dat is inderdaad wel een vreemde oplossing!😅 Ik zal dit probleem aankaarten bij onze techneuten. Als deze oplossing niet meer werkt, laat het dan weten. Ik houd je op de hoogte als ik hier meer over weet! 


Ik heb weer problemen met de opnames op verschillende zenders bv rtl 4,5 sbs6,belgie 1,2 die opnames zijn niet te bekijken het pijltje blijft ronddraaien en er gebeurt niets,als je bij de tijd kijkt dan stast alles op 00000000 ik heb hiervoor geprobeert om prog eerst via de tablet te bekijken masr dat werkt ook niet ik ben aangesloten via samsung tv en app via internet


Wanneer krijg ik antwoord op mijn vragen,de opgenomen programma,s van sbs 6,Canvas en national geograhic willen niet starten ????


Hi @Ben1953, we zijn hiervan op de hoogte. 

De combinatie van een Samsung tv met de T-Mobile TV App verloopt niet vlekkeloos. Dit is bekend bij onze app leverancier. Ze gaan hiermee aan de slag. Op dit moment weet ik niet hoelang dit gaat duren. Een oplossing hiervoor is om een TV Box aan te schaffen.  


Is dat bekent bij al de Samsung tv kopers? Jammer ik hoop dat ze er aan werken want het is echt balen 🥴Een Tv box heb ik in de slaapkamer staan deze werkt wel met de opnames


Reageer