Skip to main content
Als ik een programma wil opnemen dat bijv. om 23.30 start en op 01.30 (volgende dag) eindigt, dan lukt dat niet of wordt er slechts een gedeelte opgenomen. Ik heb de laatste keer een einddatum opgegeven, zonder resultaat.

Wie weet wat ik fout doe?
Hoi D.Kranen,



Dit gaan we samen onderzoeken en oplossen! Ik vermoed dat jij niets fout doet, maar dat jouw TV Box in de war is. Heb je al kunnen proberen om de stroom er even van af te halen? Ik hoor graag of dit heeft geholpen!
Hallo Sterre,

Ik start het apparaat steeds opnieuw (als ik afsluit: stroom eraf).

Dus daar zou het dan niet aan liggen?
Hoi D. Kranen,



Hoe staat het nu met jouw TV Box? Heb je trouwens naast dit probleem nog andere dingen opgemerkt? Is het beeld bij normaal afspelen wel goed?



Wat ik zou willen proberen is om jouw TV Box een Factory Reset te geven. Dat houdt wel in dat alle opnames dan verdwenen zullen zijn. Als je dat goed vindt, laat het mij dan even weten en dan doe ik dat graag voor jou.
Hallo Edwin,

Fijn dat je dat doen wilt.

Ik wil graag nog een paar dagen wachten om de huidige opnames nog te kunnen bekijken.

Dus volgende week neem ik contact op.

hg Dick
Hi Dick, geen probleem hoor, laat het ons zeker weten wanneer je zo ver bent! 😉

Reageer