Sinds 1 a 2 weken hebben wij een probleem met de opnames. Op het moment dat je een opname start, dan begint het beeld bij het begin. Wanneer je vervolgens door wil spoelen naar het begin van het daadwerkelijke programma, dan springt de opname naar het einde. De functie terug naar het begin werkt ook niet. Hierdoor moeten we steeds de gehele opname handmatig terug spoelen.
Wij ervaren dat probleem ook, maar dat lossen we op door bv op 2 of 3 te drukken, dan gaat de opname naar die minuut in kwestie.
Dat gebruiken wij nu ook als "hack" inderdaad. Maar ik hoop dat ze het probleem op kunnen lossen.
Dit probleem ervaren wij ook opname gaat niet terug naar het begin. Ook loopt de opname regelmatig vast. Om gek van te worden. Dit gebeurt op alle drie de boxen. Graag een oplossing hier voor. Dit gaat nu al 2 weken zo.
Goedemiddag all, betreft dit opnames die gemaakt zijn in de Cloud, op een harddiskrecorder of ervaren jullie deze problemen bij Terug Kijken op RTL4? Indien jullie het laatste ervaren: deze problemen zijn gemeld en worden momenteel onderzocht zodat het spoedig hersteld kan worden.
Mocht dit bij Cloud Opnemen of bij de harddiskrecorder spelen, laat het me alsjeblieft weten, dan pak ik het één voor één op zodat dit hersteld kan worden.
Voor nu werkt de workaround die
Goedemiddag all, betreft dit opnames die gemaakt zijn in de Cloud, op een harddiskrecorder of ervaren jullie deze problemen bij Terug Kijken op RTL4? Indien jullie het laatste ervaren: deze problemen zijn gemeld en worden momenteel onderzocht zodat het spoedig hersteld kan worden.
Mocht dit bij Cloud Opnemen of bij de harddiskrecorder spelen, laat het me alsjeblieft weten, dan pak ik het één voor één op zodat dit hersteld kan worden.
Voor nu werkt de workaround die
Bedankt voor je reactie. In mijn geval gaat het over opnames uit de cloud.
Bij ons gaat het om opnames in de cloud.
Overigens is bij ons de 1 niet 1 mn verder in de opname maar minuut 1 van de opname.
Opnames in de cloud.
Goedemorgen all, bedankt voor jullie terugkoppelingen: betreft het meerdere programma’s/zenders die in de Cloud opgenomen worden, of speelt dit slechts bij één specifiek programma?
Zodra ik alles verzameld heb, kan ik met een volledig dossier aankloppen bij de specialisten zodat dit ook zo snel mogelijk verholpen wordt!
Goedemorgen, dit probleem is bij verschillende zenders / programma's. De specialisten kunnen dit zelf ook zien en achterhalen of dit bij meer zenders gebeurt. Als je op de knop terug naar het begin drukt blijft de opname gewoon aan het einde staan.
Voer een reset uit zonder UTP-kabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Dit wil zeker niet garanderen dat het hierna wel werkt, maar dit is stap één van de herstelmethode. Als dit ook uitgesloten is, kan de technische dienst een onderzoek starten met het overkoepelende tech-orgaan.
Zodra ik alle laatste checks binnen heb, zet ik het direct door. We gaan dit herstellen: er is al contact gelegd en mijn collega's zijn hiervan op de hoogte!
Jason,
Mijn boxen zijn rechtstreeks aangesloten op de router met een Utpkabel.
Met vriendelijke groet,
Bert
Hoi
Hoi
De boel is gereset.
Ik heb alleen aangegeven dat wij er ook last van hebben zodat anderen konden zien dat ze niet de enige zijn met dit probleem. Ik ga de Zyxel niet uit de schuur halen zodat er een meting gedaan kan worden, de USG werkt prima.
Ook ik heb er al een paar weken last van dat de opnames op cloud voortdurend vast blijven lopen, en dat ik geen opname normaal kan bekijken. Als dit zo doorgaat stop ik mijn abonnement voor opnames met cloud, want dit is nu erg vervelend met binnenkort Europese Kampioenschappen voetbal.
Hi
Hi Lisa, Bedankt voor de prima service, en ik hoop dat nu alles goed is.
Bert
Hoi Lisa, Ondanks een nieuwe TV Box blijven de opnames vast lopen, en ook is de internet en wifi onstabiel en zwak. Wil graag eten wanneer ik weer gewoon naar de opnames kan kijken, want op deze manier kijken,met vastlopen, irriteert.
Hi
Hi
Wat betreft jouw Wifi problemen. Top dat jij gelijk de stappen van de website bij langs bent gegaan. Speelt dit probleem zich ook af op de bekabelde verbinding of is het echt alleen de Wifi? Ik zie heel graag een foto tegemoet van het modem zodat ik kan checken of de juiste lampjes branden. Kan jij daarnaast aangeven of deze problemen spelen op minder dan vijf meter van het modem of speelt dit probleem zich verder van het modem af? Als jij dit aan mij laat weten, dan kan ik het beste vervolgstappen nemen en wellicht de hulptroepen hiervoor inschakelen. Jouw verbinding hoort namelijk optimaal te werken!
Hi Lisa, Ik ondervind nog steeds veelvuldig vastlopen van opnames, en ook soms als ik programma”s terugkijk. Bij bekabelde en Wifi is de internet erg onstabiel, mijn dochter heeft een Nintendo Swiitch spelcomputer en ondervind veel hinder van de onstabiele internet. Ik heb lange tijd geen hinder ondervonden van vastlopende opnames, en onstabiele internet. Maar nu is het een aantal weken erg slecht. Kan het ook niet aan de modem liggen? Hieronder foto lampjes op de modem.
Hoi Lisa, weet je ook wanneer dit probleem wordt opgelost, want iedere keer naar opnames kijken die telkens vastlopen irriteert erg, en bovendien loopt het beeld nu ook al vast bij terug Kijken. In het begin heb ik nooit geen problemen met de opnames gehad, en ook nooit zo slecht internet en wifi als de laatste weken. Is een nieuwe en betere modem een optie voor deze problemen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.