Het opname scherm is vaak niet te openen. Pas na een x maal proberen lukt het ineens weer.
Soms herstart de tv box vanzelf en werkt het daarna wel weer een paar keer.
Ook bij het opstarten van de TV box komt het regelmatig voor dat de tv box vanzelf weer herstart.
Ik heb de stroom er al eens afgehaald, maar dat heeft niet structureel geholpen. De internetverbinding loopt via een vaste ethernetverbinding. van 2 Gb
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @DennisFred, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de community! Ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat jij zonder problemen weer programma's kan opnemen en deze ook weer kan bekijken! Komt dit probleem voor op één specifieke Mediabox of heb je hier op alle boxen last van? Mocht het alleen op één Mediabox voorkomen, dan kan het een probleem zijn wat specifiek op deze box speelt en kan ik deze direct voor je omruilen! Laat je het aan me weten?
Hi @DennisFred, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de community! Ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat jij zonder problemen weer programma's kan opnemen en deze ook weer kan bekijken! Komt dit probleem voor op één specifieke Mediabox of heb je hier op alle boxen last van? Mocht het alleen op één Mediabox voorkomen, dan kan het een probleem zijn wat specifiek op deze box speelt en kan ik deze direct voor je omruilen! Laat je het aan me weten?
Hi @DennisFred, het is goed om te zien dat het zonder problemen werkt op de andere Mediabox, ik vermoed dan ook dat het probleem in de desbetreffende box zit. Zal ik in dit geval de defecte Mediabox voor je vervangen? Of wil je liever één Mediabox opzeggen, aangezien je aangeeft dat je de Mediabox die je nu gebruikt nog niet had aangesloten. Dan maak ik dit gelijk voor je in orde!
Ik heb het even aangezien en het gaat beter dan de vorige. Maar 100% is het nog niet.
Wanneer ik een opname bekeken heb en dan terug wil naar het menu, dan blijft hij zoeken. Wanneer ik dan naar bv Netfilx ga en daarna weer op het huisje klik, dan lukt het wel weer.
Dit was de eerste 2 dagen nadat ik deze mediabox had aangesloten nog niet. Wel heeft het volgens mij een paar updates uitgevoerd.
Maar stuur maar een nieuwe mediabox, dan hoop ik dat het beter gaat. Misschien is na een paar updates deze mediabox (die ik nog niet gebruik) later weer goed.
Hey @DennisFred, ik heb je zojuist een Mediabox opgestuurd! Zorg jij dat de defecte weer bij ons terugkomt? Je ontvangt nog een e-mail met het retourproces. Hopelijk werkt deze wel naar behoren. Wil je mij een seintje geven als je hem getest hebt? Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Ik wacht je bericht af!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.