Skip to main content
Beantwoord

Opname scherm opent niet


Het opname scherm is vaak niet te openen. Pas na een x maal proberen lukt het ineens weer.

Soms herstart de tv box vanzelf en werkt het daarna wel weer een paar keer.

Ook bij het opstarten van de TV box komt het regelmatig voor dat de tv box vanzelf weer herstart.

 

Ik  heb de stroom er al eens afgehaald, maar dat heeft niet structureel geholpen. De internetverbinding loopt via een vaste ethernetverbinding. van 2 Gb

 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@DennisFred, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de community! Ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat jij zonder problemen weer programma's kan opnemen en deze ook weer kan bekijken! Komt dit probleem voor op één specifieke Mediabox of heb je hier op alle boxen last van? Mocht het alleen op één Mediabox voorkomen, dan kan het een probleem zijn wat specifiek op deze box speelt en kan ik deze direct voor je omruilen! Laat je het aan me weten?

Bekijk origineel

6 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1634 reacties
  • Antwoord
  • 21 april 2025

Hi ​@DennisFred, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de community! Ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat jij zonder problemen weer programma's kan opnemen en deze ook weer kan bekijken! Komt dit probleem voor op één specifieke Mediabox of heb je hier op alle boxen last van? Mocht het alleen op één Mediabox voorkomen, dan kan het een probleem zijn wat specifiek op deze box speelt en kan ik deze direct voor je omruilen! Laat je het aan me weten?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 april 2025

ik heb het nog niet op een andere mediabox geprobeerd. Ik ga het proberen en kom er dan op terug.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 april 2025

Ik heb een andere mediabox (die ik nog niet gebruikt heb) aangesloten en die werkt wel goed. 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1634 reacties
  • 27 april 2025

Hi ​@DennisFred, het is goed om te zien dat het zonder problemen werkt op de andere Mediabox, ik vermoed dan ook dat het probleem in de desbetreffende box zit. Zal ik in dit geval de defecte Mediabox voor je vervangen? Of wil je liever één Mediabox opzeggen, aangezien je aangeeft dat je de Mediabox die je nu gebruikt nog niet had aangesloten. Dan maak ik dit gelijk voor je in orde! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 april 2025

Ik heb het even aangezien en het gaat beter dan de vorige. Maar 100% is het nog niet.

Wanneer ik een opname bekeken heb en dan terug wil naar het menu, dan blijft hij zoeken. Wanneer ik dan naar bv Netfilx ga en daarna weer op het huisje klik, dan lukt het wel weer. 

Dit was de eerste 2 dagen nadat ik deze mediabox had aangesloten nog niet. Wel heeft het volgens mij een paar updates uitgevoerd.

Maar stuur maar een nieuwe mediabox, dan hoop ik dat het beter gaat. Misschien is na een paar updates deze mediabox (die ik nog niet gebruik) later weer goed.

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 1 mei 2025

Hey ​@DennisFred, ik heb je zojuist een Mediabox opgestuurd! Zorg jij dat de defecte weer bij ons terugkomt? Je ontvangt nog een e-mail met het retourproces. Hopelijk werkt deze wel naar behoren. Wil je mij een seintje geven als je hem getest hebt? Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Ik wacht je bericht af!  


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen