Ik krijg vanavond steeds foutmelding 132210 als ik een cloud opname in wil stellen. Restart van kastje heeft geen effect. Zelfde melding ook in de app.
Ik krijg vanavond steeds foutmelding 132210 als ik een cloud opname in wil stellen. Restart van kastje heeft geen effect. Zelfde melding ook in de app.
Hi
Ben nu ook alle opgenomen en geplande programma's kwijt. Hoop wel dat dit tijdelijk is.
Hi
Sinds gisteravond 132210 probleem om programma's te verwijderen en op te nemen ... storend ... opnieuw opgestart en ook gereset werkt niet ... net weer even geprobeerd nu nog steeds niet ... zag dat er aan gewerkt wordt door T- mobile
Wij hebben oooook sinds gisteren hetzelfde 132210 probleem!
Ik krijg vanavond steeds foutmelding 132210 als ik een cloud opname in wil stellen. Restart van kastje heeft geen effect. Zelfde melding ook in de app.
Ik heb dit probleem dus inderdaad met het verwijderen van opnames….
Hi allemaal, ik heb goed nieuws voor jullie! De technische dienst heeft dit gistermiddag weten op te lossen. Werkt het bij jullie nu weer zonder problemen? Ik hoor het graag. Mocht het toch nog bij iemand niet werken, dan ga ik daar achteraan. Veel kijk-plezier allemaal!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.