Skip to main content

Opname loopt niet synchroon met geluid op android

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Op mijn odido Android box werkt het perfect maar op mijn S25 loopt het beeld en geluid niet synchroon bij opnames.

Uitgelichte reactie

6 juli 2025

Hoi ​@donleo123, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van TV! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd of je het op andere apparaten met Odido Online TV getest hebt en of de ervaringen anders zijn. Dan kan ik direct aan de slag! πŸ˜Š

3 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@donleo123, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van TV! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd of je het op andere apparaten met Odido Online TV getest hebt en of de ervaringen anders zijn. Dan kan ik direct aan de slag! πŸ˜Š

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 juli 2025
Ishana van Odido schreef:

Geregeld. Ik heb dit alleen op mijn telefoon kunnen testen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15705 reacties
  • 7 juli 2025

Hey ​@donleo123, zou je voor mij alleen nog een aantal vragen willen beantwoorden?

• Op welke zender doet dit probleem zich voor?:
  • Datum en tijdstip van het moment dat dit speelde:
  • Welke opnames ervaar je dit probleem?:
  • Gebeurt dit ook bij live tv kijken, terugkijken of alleen bij opnames?
  • Wat is de software versie (app):
  • Wat is de software versie van je telefoon?:
  • Heb je extern audio apparatuur (zoals een soundbar):
  • Staat Dolby aan in de audio instellingen?:

Laat je mij dit nog weten? Dan heb ik alles wat ik nodig heb om dit verder te onderzoeken. Alvast bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen